Czy pasujesz do hip-hopowej subkultury?


Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 68

Inkluz

Inkluz

Idealnie czujesz się w hip-hopowym klimacie. Rap, deskorolki, uliczny styl – to Twoje klimaty. Zgadzasz się z wynikiem? Daj znać!
To dobrze, bo ubieram się jak hip-hopowiec, xD

Odpowiedz
Inkluz

Inkluz

Tak, no i git

Odpowiedz
Inkluz

Inkluz

lol, nie wiedziałam, że już tu byłam, xDD

Odpowiedz
dezerter

dezerter

Tak!
Idealnie czujesz się w hip-hopowym klimacie. Rap, deskorolki, uliczny styl – to Twoje klimaty. Zgadzasz się z wynikiem? Daj znać!

moja matka była (może nawet dalej czuje z nią jakąś więź), jednak ja zdecydowanie nie, stety niestety skłaniam się ku punkom/emo. choć takiego hip hopu 30-20 letniego jestem w stanie posłuchać… to co jest teraz to masakra nawet dla uszu mojej matki XD

Odpowiedz
Foxie_

Foxie_

Nie
Nie pasujesz do miejskiej subkultury. Hip-hopowy styl nie jest dla Ciebie. Zgadzasz się z wynikiem? Daj znać!

Odpowiedz
Draco_malfoy121

Draco_malfoy121

20

Odpowiedz
Cerberus

Cerberus

Tak!! Hip-hop życiem haha!🔥
Also poza zwykłym rapem polecam rapcore, kozackie połączenie rapu i metalu🤘

Odpowiedz

m...l

Nie ;p

Odpowiedz

M...a

Nie
Kiedyś tańczyłam breakdance, i tyle mnie łączy z tym stylem xd

Odpowiedz
manolo13

manolo13

Tak to jest mój styl tańczę breakdance i hiphop

Odpowiedz
1
BlackSmileIsGood

BlackSmileIsGood

Nie
lubię hip-hopa ale bardziej słucham
*techno i pop*

Odpowiedz
Cerberus

Cerberus

@BlackSmileIsGood Hip-hopu jak już

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej