Czy zgadzasz się z tymi stereotypami? – Miłość

Czy jesteś za stereotypem, że w związku to chłopak powinien być starszy?
Tak
Nie

Czy jesteś za stereotypem, że to chłopak powinien zrobić pierwszy krok?
Tak
Nie

Czy jesteś za stereotypem, że konflikt jest stałym elementem związku?
Tak
Nie

Czy zgadzasz się ze stereotypem, że kobiety wybierają mężczyzn ze względu na pieniądze, a mężczyźni ze względu na wygląd?
Tak
Nie
Reklama

Czy zgadzasz się ze stereotypem, że miłość to ciągłe bycie w stanie zamroczenia?
Tak
Nie

Czy zgadzasz się ze stereotypem, że prawdziwa miłość zwycięża wszystko?
Tak
Nie
Reklama

Czy zgadzasz się ze stereotypem, że stara miłość nie rdzewieje?
Tak
Nie

Czy zgadzasz się ze stereotypem, że po ślubie miłość wygasa?
Tak
Nie

Czy zgadzasz się ze stereotypem, że przeciwieństwa się przyciągają?
Tak
Nie

Czy zgadzasz się ze stereotypem, że nie ma miłości bez zazdrości?
Tak
Nie

Czy zgadzasz się ze stereotypem, że miłość wszystko wybaczy?
Tak
Nie

Reklama
149 Super!
Zauważyłeś literówkę lub błąd? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 142

Miki0056

Miki0056

"Prawdziwa miłość zwycięża wszystko?" Co za bzdura.

Odpowiedz
2
Paimon._.

Paimon._.

Totalne bzdury z niektórych XD

Odpowiedz
6
Miki0056

Miki0056

Odpowiedz
Chandramukhi

Chandramukhi

Świetny quiz! Jest świetnie zrobiony i ma porządny przekaz. Dobrze, że trafił na Główną!

Odpowiedz
1
Emilian-vel-Gonzo

Emilian-vel-Gonzo

@Chandramukhi Właśnie w tym rzecz, że nic nie pomyślałem, dlatego zapytałem. Nic konkretnego, w każdym razie. Nie zwykłem wyciągać pochopnych wniosków.

Odpowiedz
1
Chandramukhi

Chandramukhi

@Emilian-vel-Gonzo Rozumiem 😄

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (35)
Polikson7

Polikson7

Fajne! Ale niektóre to totalne bzdury!

Odpowiedz
8
.Adaka.

.Adaka.

Kto wymyślił te bzdury!? (No nie licząc tych ostatnich)
Fajne głosowanie, ale nie rozumiem osób, które uważają, że chłopka powinien zrobić pierwszy ruch. Strasznie seksistowskie

Odpowiedz
7
.Adaka.

.Adaka.

@Emilian-vel-Gonzo do tego, że ma być starszy się nie przyczepiłem. Jednak zostaje przy moim zdaniu o pierwszym kroku

Odpowiedz
Emilian-vel-Gonzo

Emilian-vel-Gonzo

@Adaka12 Głupie to jest, prawda, jednak większość kobiet tak myśli. Zdecydowana większość, a rzeczywistości nie zmienimy.

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (7)
x_OLAsaszaALEXA_x

x_OLAsaszaALEXA_x

stereotypowe jest jeszcze to, że miłość istnieje wyłącznie między przeciwnymi płciami… i uważam to za jeden z większych stereotypów w kwestii miłości…

Odpowiedz
13
pandzia919

pandzia919

@Wera.Weronika.Nika xdddddddddddd zgadzam się

Odpowiedz
2
Emilian-vel-Gonzo

Emilian-vel-Gonzo

@x_OLAsaszaALEXA_x Nie wiem, skąd wzięłaś ten stereotyp, bo mało kto tak uważa i w ogóle pierwszy raz słyszę o takim stereotypie. Po prostu miłość między tymi samymi płciami to margines, ponieważ jest ewolucyjnie nieprzydatna, jako że gatunek by nie przetrwał, co nie znaczy, że nie istnieje.

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (2)
.Dark.Girl.

.Dark.Girl.

Ekstra głosowanko! 💕

Odpowiedz
1
Londoner

Londoner

W pytaniu o tym, że chłopak powinien zrobić pierwszy krok i być starszy, to ja nie wiem, co trzeba mieć w głowie, by to zaznaczyć…

Odpowiedz
11
Emilian-vel-Gonzo

Emilian-vel-Gonzo

@Londoner Praktycznie nie ma ludzi o imieniu Emilian. Ja nigdy nikogo takiego nie spotkałem, więc pewnie dlatego nie wiedziałeś.

Odpowiedz
Londoner

Londoner

@Emilian-vel-Gonzo to od teraz jesteś Emilka 😆

Odpowiedz
pokaż więcej odpowiedzi (39)
verz

verz

Każdy kto w 1 zaznaczył tak ma 2iQ change my mind XDDDDDD

Odpowiedz
6
Londoner

Londoner

Odpowiedz
3
Londoner

Londoner

Ja jako chłopak se nie wyobrażam, że gdybym miał dziewczynę to byłaby młodsza o więcej niż rok

Odpowiedz
3
pokaż więcej odpowiedzi (6)
kambi

kambi

🎈

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej