Czy jesteś prawdziwym fanem Ticci Toby’ego? Sprawdź!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
.Creepypast.Quiz. .Creepypast.Quiz.
Zobacz profil
Zapraszam do rozwiązywania moich quizów:
Sprawdź naszego nowego bota! Rozpocznij rozmowę

Komentarze sameQuizy: 97

Raven_Undertale

Raven_Undertale

Quiz ogólne fajny, ale kilka malutkich błędów: Toby miał dwa toporki (było napisane w creepypaście), i nie wiadomo czy jego dziewczyną była Clockwork, bo w oryginalnej creepypaście nie było wzmianki na ten temat, ale i tak epickie! 😉

Odpowiedz

HiCutie

On mial toporki, a nie siekiery. Sa jeszcze dwa bledy, ale sa drobne i dopuszczalne. Fandooom…
Fajny quiz! 😃

Odpowiedz
Jukienette

Jukienette

Fakt:
Tak naprawdę niewiadomo czy Ticci Toby lubił gofry ponieważ wymyślił to fandom, w jego historii nic nie było o gofrach😉

Odpowiedz
ZwariowanaTb

ZwariowanaTb

14/14

:p

Odpowiedz
Folkisia

Folkisia

Jednak moim zdaniem Clockwork nie jest jego dziewczyną, tylko popularnym shipem wymyślonym przez fanów

Odpowiedz
1
Totalna_Padaka

Totalna_Padaka

14/14

Odpowiedz
TicciJulia_

TicciJulia_

13/14 | Mistrz!

Udowodniłeś, że wiesz dosłownie wszystko o Ticci Tobym i bez problemu udało Ci się odpowiedzieć na pytania z tego testu! Jesteś prawdziwym fanem tej Creepypasty!

Miałabym 14/14 gdyby nie to pytanie „jaką bronią zabija” …ja jestem prawie pewna że w creepypaście było że dwa toporki! xD(To nie hejt)

Odpowiedz

sweet535

,,Jeden z toporów był nowy, miał jasny, pomarańczowy uchwyt i błyszczące ostrze, inny był szary z drewnianą rączką i starym, tępym ostrzem. Chwycił oba i spojrzał w dół na stół,.” to fragment z creepypasty, on miał toporki :D

Odpowiedz
1
.Creepypast.Quiz.

.Creepypast.Quiz.

•  AUTOR

@sweet535 oki, mój błąd przepraszam 😅 ale niestety nie mogę już tego poprawić 😐🤘🌹

Odpowiedz
LibroVitae

LibroVitae

Twój wynik: 12/14 Mistrz!
Hmmm widzę, że quiz nie odnosił się tylko do samej creepypasty, ale też do fandomu ;P f
ps. w kom widziałam parę dziewcząt, którym chyba nie spodobało się zestawienie Toby’ego z Clock, więc radzę uważać na życie xdd

Odpowiedz
.Creepypast.Quiz.

.Creepypast.Quiz.

•  AUTOR

@LibroVitae haha okej i gratulacje wyniku ;)

Odpowiedz
_Jukis_

_Jukis_

10/14
Miałabym 11/14, gdybym doczytała odpowiedź przy jego siostrze, bo zamiast wypadku samochodowego kliknęłam samolotowy

Odpowiedz
.Creepypast.Quiz.

.Creepypast.Quiz.

•  AUTOR

@_Jukis_ a tam, mały błąd ;) gratuluje!

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej