Czy cię lubię?

24 Super!
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Kaktus.pl
Kaktus.pl
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 22

Hermiona_Hogwart

Hermiona_Hogwart

Tak!

O spoko

Odpowiedz
Sofi_2008

Sofi_2008

Ani odrobinkę!
No sorki ale…😶

Odpowiedz
...ravenclaw...

...ravenclaw...

Raczej nie
😭😭😭😭

Odpowiedz
.Depresion.Horse.

.Depresion.Horse.

Ani odrobinkę!
No sorki ale…😶

Muszę przyznać kreatywny pomysł

Odpowiedz
Sweet.Puppy

Sweet.Puppy

Tak!♡

Ja też! A nie nawidzi mnie @chomikisaspoko123. I @ChomiAnka

Odpowiedz
1
Stellar-dreamer

Stellar-dreamer

@Lavender_24 jeśli chcesz o mnie pisać to proszę nie dawać małpy, bo mi przychodzą powiadomienia. I widzisz? Znalazłaś se kogoś

Odpowiedz
Lolbit_Official

Lolbit_Official

TAK
DZIĘKUJE!!

Odpowiedz
1
Dzasmina_lubi_dzem

Dzasmina_lubi_dzem

Tak!
O dzk

Odpowiedz
1

A...l

Ani odrobinkę!

*smutek*
Myślałem że za to mnie ludzie obserwują bo jeszcze nikt mnie nie hejtował

Odpowiedz
1
Kaktus.pl

Kaktus.pl

•  AUTOR

@tosterpies2 lubię cię

Odpowiedz
1
lunapaluna

lunapaluna

Ani odrobinkę!

Płaczę…
To był za mocny cios … :”(

Pozdrowionkaaa ♥
Polub mnie ;”)

Odpowiedz
1
Kaktus.pl

Kaktus.pl

•  AUTOR

@lunapaluna lubię e cię

Odpowiedz
1
Emanly.

Emanly.

Raczej nie…
A, ok. To dobrze wiedzieć.

Odpowiedz
3
Kaktus.pl

Kaktus.pl

•  AUTOR

@Hitomi_anime ciebie lubię, tak co się tylko wylosowało😟

Odpowiedz
2
Emanly.

Emanly.

@Kaktus.pl fajnie :). Tak myślałam ale po prostu po losowaniu nie byłam pewna , heh. Też ciebie lubię. 😁

Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej