Czeluści Interneta czyli-MEMY#4

no racja :)
xD

Tak!
100% prawdy

Youp
B)

oh no!
życie

O-O
hmmm... why?

dam dam dammmm!
nooooooooooo!!

co ja tu robię?!
czy ja jestem inny? Czy oni są inni?

;P
xd

memy ze Snapem są po prostu śmieszne
snape jest śmieszny

on to jeszcze nie dał Ronowi?
o Dumbledore

he he he ;P
moja też :)

Snapechat hahahaha !!!
it's do funny!

oj Harry Harry
Ale z niego brudas!

mam tak samo :|
XD

o Hedwiga!
o Cedrik!

R
on

Voldek mam twój nos!
Hehe on nie ma nosa!

to odpowiedź na moje pytania jej!
Masz racje!

Avada (dla Krukonicy ;*)
Kedavra

10 pkt. dla Gryffindoru
XD

O-O
*^*

oj biedny Voldek
o dobrze mu!

oh no
lol

no nie serio Ron?!
please kilka me!

ładny fryz Lucek
znalazł swoje miejsce

mniam BellaTwix ;)
Twix'y :P

racja
oh nie mondry Voldek

racja Snape
*^*

kupię Ci szampon ;)
biedny ;(

mmmmmniam
pyszny

sad Snape :(
lvl complete ;)

hmmm.. .podejrzane
lol

dasz spisać?
dasz pięć zyla?

hihihi
hehehe

it's terible
ujdzie...

wykapana Lily
xD

jessssst!
hureyyyy!

no racja
heh

no coments
hehe

10 Super!
Udostępnij quiz
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy
_hypnosis_ _hypnosis_
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 5

Gajana

Gajana

Chodził w czarnym garniturze bo używali Perwolu lvl smoła 😂

Odpowiedz
_hypnosis_

_hypnosis_

•  AUTOR

@Gajana 😂😂😂😂😹

Odpowiedz
Mikejla_Malfoy

Mikejla_Malfoy

Super

Odpowiedz
Purple_Circle

Purple_Circle

spox

Odpowiedz
_hypnosis_

_hypnosis_

•  AUTOR

@Krukonica dzięki :) i twój nowy Quiz też ;)

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej