Opowiadania mogą zawierać treści nieodpowiednie dla osób nieletnich. Zostaje w nich zachowana oryginalna pisownia.

Co się dzieje gdy Starling rysuje w paincie?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Sprawdź najnowsze posty na Instagramie! @samequizy

Komentarze sameQuizy: 34

_Aiwilo_

_Aiwilo_

Pięknie!
Ja w Paincie nawet słońca nie namaluję XD.

Przy okazji rozbawiło mnie : róg który pojawia się tylko w nocy XDDD

Nwm czemu ale mnie rozśmieszyło

Odpowiedz
1
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@_Aiwilo_
Dziękuje.
Nie przesadzaj XD

Nie no spoko XD

Odpowiedz
1
_Aiwilo_

_Aiwilo_

@The_StarlingShadow XD ^^ czekam na następne części hah

Odpowiedz
1
-Chara-

-Chara-

Ładne, chociaż grzywa wygląda troszku dziwnie

Odpowiedz
1
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@-Chara-
Dziękuje.
Hm w sumie mam taki dziwny styl rysowania grzywy

Odpowiedz
szaalonaa

szaalonaa

ŁADNIE 😍 I co ja mam powiedzieć jak w tym programie nie umiem prostej linii zrobić? Haha

Odpowiedz
1
ja_i_moj_kot

ja_i_moj_kot

@szaalonaa ja też

Odpowiedz
1
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@szaalonaa
Dziękuje 😉💙
Nie przesadzaj. Z resztą to nie ma prostych linii xd

Odpowiedz
szaalonaa

szaalonaa

@The_StarlingShadow eee… To nie umiem wygietych linii haha

Odpowiedz
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@szaalonaa
Ale kombinujesz XD

Odpowiedz
1
szaalonaa

szaalonaa

@The_StarlingShadow bo ja taki ten, no kombinator XD?

Odpowiedz
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@szaalonaa
Tak zdaje mi się że tak XD
Ty kombinatorze XD

Odpowiedz
szaalonaa

szaalonaa

@The_StarlingShadow śmieszy mnie te słowo… ej… A nie jest jakaś marka samochodu KOMBI? jeszcze NATOR… Ale wiem! KOMBI NA TOR

Odpowiedz
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@szaalonaa
No w sumie. Nie wiem ciężko mi stwierdzić nie interesuje się tym zbyt.
To mi się skojarzyło z wołaniem konia na tor XD

Odpowiedz
1
szaalonaa

szaalonaa

@The_StarlingShadow jeżeli koń miałby na imię Kombi… Wsm… To ładne imię by było… Kombi! Na tor!

Odpowiedz
1
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@szaalonaa
No nawet ładne ^^
Co ty serio kunia chcesz tu przywołać? XD

Odpowiedz
szaalonaa

szaalonaa

@The_StarlingShadow o wiem! Ten koń w mojej serii będzie się nazywał Kombi! Haha albo Rewir

Odpowiedz
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@szaalonaa
Ok spoko ^^
Fajne imiona xD ^^

Odpowiedz
szaalonaa

szaalonaa

@The_StarlingShadow tylko teraz pytanie które… Hmm

Odpowiedz
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@szaalonaa
No nie wiem. Ciężko mi stwierdzić.
Ja zawsze mam problemy z takimi rzeczami

Odpowiedz
szaalonaa

szaalonaa

Odpowiedz
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@szaalonaa
Hmmm pomyślmy jakie bardziej pasowało by do tego konia.

Odpowiedz
szaalonaa

szaalonaa

@The_StarlingShadow wałach, kasztanek, wredny… Czekaj, zaraz jeszcze czegos poszukam

Odpowiedz
szaalonaa

szaalonaa

@The_StarlingShadow będzie Rewir xd

Odpowiedz
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@szaalonaa
No zdaje mi się że pasuje jak ulał ^^ XD

Odpowiedz
1
ja_i_moj_kot

ja_i_moj_kot

Ładnie. Ja w paincie tak ładnie rysować nie potrafię

Odpowiedz
1
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@ja_i_moj_kot
Dziękuje.
Cóż ja rysuje w paincie około 4 lata już. Aczkolwiek na pewno też ładnie rysujesz w paincie ^^

Odpowiedz
ja_i_moj_kot

ja_i_moj_kot

@The_StarlingShadow Nie. Komputera zaczęłam używać od 9 roku życia a painta wogóle nie używam tylko w szkole na informatyce więc…

Odpowiedz
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@ja_i_moj_kot
Na pewno i tak nie jest tak źle ^^

Odpowiedz
ja_i_moj_kot

ja_i_moj_kot

@The_StarlingShadow a pozatym wogóle komputera nie używam tylko najwyżej żeby tam bratu jakieś zadanie wydrukować czy coś zamówić

Odpowiedz
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR

@ja_i_moj_kot
Spoko rozumiem

Odpowiedz
ja_i_moj_kot

ja_i_moj_kot

Odpowiedz
Katy_the_Strange

Katy_the_Strange

👌

Odpowiedz
1
The_StarlingShadow

The_StarlingShadow

•  AUTOR
Odpowiedz
1

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej