Bitwa editów runda 2!!!!!!!! ( I love Shoto todoroki)

Masakra!!!!! Tylko 1 osoba mi dałam edit xDD no ale czy ma dostać punkt?
Ma dostać pukt
Nie ma

Jest jak coś 4 rundy xD a tero będzie 3 II-III teraz mówię temat : dziunia ( taka z makijażem i wiecie xD)
Ok
Okey

13 Super!
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie

Komentarze sameQuizy: 9

.....

[Flashbacki tego jak był* psycho fanem Todoroki'ego też i robił* upośledzone historyjki w Gacha z nim]
Oh hell no-

Odpowiedz
1
Genszinojadek

Genszinojadek

Ej Shotuś jest mój UnU

Odpowiedz
1
Genszinojadek

Genszinojadek

@Oliwia_yt_ Ide sie poskarżyć Brokułowi i Elfowi świętego mikołaja UnU

Odpowiedz
1
_Dziewczynka_Anime_

_Dziewczynka_Anime_

•  AUTOR

@Fnaf._.quizy hahah XDDDD

Odpowiedz
1
pokaż więcej odpowiedzi (5)

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej