Bardziej przypominasz Haruno Sakurę czy Yamanakę Ino?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
Sprawdź naszego nowego bota! Rozpocznij rozmowę

Komentarze sameQuizy: 53

Tucker

Tucker

Yamanakę Ino

Odpowiedz
1
Tori_From_The_Desert

Tori_From_The_Desert

Ino Yamanaka

Odpowiedz
1
RaspberryQueen

RaspberryQueen

Obie

Odpowiedz
1
Willus

Willus

Sakure 🌺

Odpowiedz
1
Selwa

Selwa

Obie
Fajny quiz 😄

Odpowiedz
1
Asuka

Asuka

Sakurę ;) super lubię ją właściwie lubię wszystkich po za Kabuto xdd Fajny quiz <3

Odpowiedz
1
Tanin

Tanin

•  AUTOR

@Asuka Naruto to jedyne anime gdzie wszystkich uwielbiam ^^

Odpowiedz
Asuka

Asuka

@Leafeon Jak można lubić Kabuto ten okularnik jest jak fan-girl Orochimaru tyle że w formie męskiej xd

Odpowiedz
Tanin

Tanin

•  AUTOR

@Asuka ja tam nawet Danzo lubię XD sama nie rozumiem ale uwielbiam tu wszystkie postacie

Odpowiedz
Asuka

Asuka

@Leafeon xd oki heh Danzo? xddd rozumiem xd a kogo lubisz naj

Odpowiedz
Tanin

Tanin

•  AUTOR

@Asuka z chłopców to Gaarę, a z dzieczyn to Ino a ty?

Odpowiedz
1
Asuka

Asuka

@Leafeon z chłopców Neji ♥ a z dziewczyn Temari

Odpowiedz
1
ChibiGirl

ChibiGirl

Yamanakę Ino!
Z twoich odpowiedzi wynika, że bardziej przypominasz Ino! Jest bardzo pewna siebie i czasami zarozumiała, ale jest też skłonna do poświęceń!
Spox :) Jakoś nigdy nie lubiłam Sakury xd

Odpowiedz
1
Tanin

Tanin

•  AUTOR

@ChibiGirl Naruto to jedyne anime gdzie lubię każdą postać XD

Odpowiedz
1
Suzumeka

Suzumeka

Ino
Yaaayyyy
Leci serducho

Odpowiedz
1
Tanin

Tanin

•  AUTOR

@Suzumeka a kogo wolisz 😂?

Odpowiedz
1
Suzumeka

Suzumeka

@Leafeon
eeee, Irukę x’D

Odpowiedz
1
Tanin

Tanin

•  AUTOR

@Suzumeka 😂 też można

Odpowiedz
1
Suzumeka

Suzumeka

@Leafeon
Walić, że Iruka jest w 2D
Faceci w 2D są lepsi
zazwyczaj

Odpowiedz
Tanin

Tanin

•  AUTOR

@Suzumeka dokładnie 😏😏😏😏

Odpowiedz
1
Suzumeka

Suzumeka

@Leafeon
Oooo
Fajnie, że nie jestem samaaa
łączmy się
wielbicielki eeee
FACETÓW W 2D
Connecting…

Odpowiedz
1
Tanin

Tanin

•  AUTOR

@Suzumeka zamawiać takiego co jest trochę chamski XD

Odpowiedz
1
Tanin

Tanin

•  AUTOR

Zamawiam*

Odpowiedz
1
Suzumeka

Suzumeka

@Leafeon

W sensie…

NIE GADAJ
ŻE ZAMAWIASZ
.
.
.
.
.
.
.
.
NAEGI’EGO Z DANGI?!!!!!!!!!!
będę waszym księdzem na ślubie ok

Odpowiedz
Tanin

Tanin

•  AUTOR

@Suzumeka wtf XD?! Cóż nagim też nie pogardzę 😏😏

Odpowiedz
1
Suzumeka

Suzumeka

@Leafeon
nagim
no, nagim to ja też nie pogardzę
musi mieć piękny
.
.
.
.
.
pępek *gdzie mój lenny

Odpowiedz
Momone

Momone

Przypominam Ino.
Fajny quiz\(^·^)/

Odpowiedz
1
ArashiJu

ArashiJu

Obie :3 A tak poza tym to widzę dobry gust do avatarka 😏😏💗

Odpowiedz
1
Tanin

Tanin

•  AUTOR

@ArashiJu 😏😏😏😏

Odpowiedz
1
home
Nowe
trending_up
Popularne
dashboard
Kategorie

Powiadomienia

Więcej