Patryk

zrebaczek12

Patryk

zrebaczek12

imię: Najjaśniejsza z gwiazd

miasto: Hogsmeade

www: samequizy.pl

o mnie: przeczytaj

5222

O mnie

lumos

Ostatni wpis

zrebaczek12

zrebaczek12

Siemaaa ludziska. Wszyscy Potterheads wbijają na konto na ig --->> m.a.r.a.u.d.e.r.s_era Czytaj dalej
Przy pomocy wpisów możesz zadać autorowi pytanie, pochwalić go, poprosić o pomoc, a przede wszystkim utrzymywać z nimi bliższy kontakt. Pamiętaj o zachowaniu kultury, jesteś gościem :)

*Jeśli chcesz odpisać konkretnej osobie, użyj funkcji " Odpowiedz" - osoba ta dostanie powiadomienie* ×

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

zrebaczek12

zrebaczek12

AUTOR•  

Wbijamy do @Spindra120 i dobijamy jej do 500. Cztery dobre osóbki niech się jeszcze znajdą. Spidi pozytywny człowiek, polecam.

Odpowiedz
4
Femme

Femme

done

Odpowiedz
1
zrebaczek12

zrebaczek12

•  AUTOR

@Femme dobry człowiek, a ja czekam na szturm o 19 ;)))

Odpowiedz
zrebaczek12

zrebaczek12

AUTOR•  

21.12.2019 o godzinie 19:00 robimy zbiorowy szturm na profil @Femme

Odpowiedz
4
Femme

Femme

@zrebaczek12 ojej…💖 dziękuję

Odpowiedz
zrebaczek12

zrebaczek12

•  AUTOR

@Femme nie ojej, to nic słodkiego (kc) to będzie szturm, napaść pf XDD

Odpowiedz
1
zrebaczek12

zrebaczek12

AUTOR•  

Dla zainteresowanych – opowiadania zaczną się pojawiać podczas przerwy świątecznej, pozdrawiam.

Odpowiedz
7
Libera

Libera

@zrebaczek12 czeeeekam

Odpowiedz
2
zrebaczek12

zrebaczek12

•  AUTOR

@Libera kochana ❤

Odpowiedz
1
meguniax

meguniax

a idź mi. na pewno nie pojawi sie TO

Odpowiedz
zrebaczek12

zrebaczek12

AUTOR•  

Eluwina! ( nie no dobra, to złe przywitanie, ale musiałam to napisać ) Właśnie jestem po konkursie z polskiego, kuratoryjnym, rejonowym, bardzo spoko test, abcdef, więc strzelać można było 🙄😎 no i przystojny chłopak jest ale co z tego skoro moja śmiałość do ludzi jest znikoma? No właśnie, nic 🤣💚💓
Życie się mówi, a wam jak mija? Co tam jak tam moi najlepsi ludzi z Internetu 💁💓

Odpowiedz
5
Kaja_wilkowa35

Kaja_wilkowa35

@zrebaczek12 To uczucie, gdy siedzi koło ciebie przystojny chłopak, ale twój lęk społeczny jest zbyt wielki, by zagadać XDDD
A u mnie okej ;3 właśnie edytuję swe opowiadanie 👍

Odpowiedz
zrebaczek12

zrebaczek12

•  AUTOR

@Kaja_wilkowa35 uu jakie? 😏

Odpowiedz
1
Kaja_wilkowa35

Kaja_wilkowa35

@zrebaczek12 „Ania” ;3
Kompletnie zmieniłam całą historię XDDDDD tylko początkowe części zostaną takie same ;333

Odpowiedz
1
zrebaczek12

zrebaczek12

•  AUTOR

@Kaja_wilkowa35 Uuu, muszę przeczytać

Odpowiedz
meguniax

meguniax

Czy jest tu ktos z wlkp i bedzie ze mna na rejonie haloo

Odpowiedz
1
zrebaczek12

zrebaczek12

AUTOR•  

Witam wszystkich na tym trochę podumierającym profilu, a zwłaszcza w zakładce ,,wpisy”. Mam nadzieję, że chociaż tu jesteście i po cichu czytacie te moje wypociny, ale piszę głównie dla siebie, więc no 😂 Dodałam nowe opowiadanie, z uniwersum PJ, miniaturka robiona przeze mnie, czekam na inną, ale ta to etap przejściowy, więc nie zwracajcie uwagi na ten antytalent 🙋💙 W każdym razie zapraszam do obczajenia 💚 Zmieniając temat pokażcie, że tu jesteście, że czytacie te wpisy! Jeśli dotrwałeś do końca daj emotkę ,,🖖 ” pod spodem ;*

Odpowiedz
7
Wercieq

Wercieq

🖖

Odpowiedz
Najmi

Najmi

🖖

Odpowiedz
1
Najmi

Najmi

Btw, skąd emotka, ja jej nie widziałam, a się przyda, bo tak zawsze ludzi pozdrawiam w realu xD

Odpowiedz
1
zrebaczek12

zrebaczek12

•  AUTOR

@Wercieq @Najmi <3
@Najmi skąd to nie wiem XD

Odpowiedz
Other_2146

Other_2146

🖖

Odpowiedz
1
Femme

Femme

🖖👌

Odpowiedz
1
zrebaczek12

zrebaczek12

•  AUTOR
Odpowiedz
meguniax

meguniax

🖖 xd ty sie lepiej bierz za alternatywne zakonczenie wiesz czego

Odpowiedz
1
zrebaczek12

zrebaczek12

•  AUTOR

@meguniax wyjdź 🤣

Odpowiedz