Patryk
453

Surge

Patryk
453

Surge

imię: Zgadnij. Znam kota z Cheshire.

miasto: Asgard/Wanaheim

www: samequizy.pl

o mnie: przeczytaj

3736

O mnie

#PROTESTKOBIET
#REWOLUCJAJESTKOBIETĄ
⚡💛⚡💛

Na dziewięć światów! Co ty tu robisz midgardczyku?! Jakim cudem się tu znalazłeś? Aha, przeskoczyłeś tu z drzewa świata, rozumiem. A po co? A, chciałeś się dowiedzieć czegoś o mnie. Okej, tylko miej się na baczności,... Czytaj dalej

Ostatni wpis

Surge

Surge

🌲 Klan Świerku 🌲 *Wraca od dwunożnych, brzegiem ulicy. Wpatruje się w przestrzeń le... Czytaj dalej
Przy pomocy wpisów możesz zadać autorowi pytanie, pochwalić go, poprosić o pomoc, a przede wszystkim utrzymywać z nimi bliższy kontakt. Pamiętaj o zachowaniu kultury, jesteś gościem :)

*Jeśli chcesz odpisać konkretnej osobie, użyj funkcji " Odpowiedz" - osoba ta dostanie powiadomienie* ×

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

Surge

Surge

AUTOR•  

🌲 Klan Świerku 🌲
*Wskakuje na kontener i omiata wzrokiem Klan. Bije z niego duma* Ja, Mroźna Gwiazda, przywódca Klanu Świerku, wzywam moich walecznych przodków, aby spojrzeli na tego kota. *Wskazuje ogonem na Gwiezdnego (@Hawkfrost)* Pomógł mi i mojemu Klanowi w przetrwaniu w siedliskach dwunożnych i odnalazł idealne miejsce na nasz nowy obóz, czym moim zdaniem zasłużył sobie na przynależność do naszego Klanu. Klan Gwiazdy ceni go za jego siłę i spryt. Od dziś będzie znany jako Gwiezdny Mróz. *Oznajmia i zeskakuje z kontenera* Chodźmy, pokażę wam nasze nowe obozowisko.

Odpowiedz
8

T...d

@Surge Urwany: *patrzy na @Hawkfrost* gratuluje *miauczy*
*tupta sobie gdzies xD*

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

@Hawkfrost *Podchodzi do kota* Gratuluje *miauczy szczerze, po czym idzie za przywódcą* @Surge @Trapped

Odpowiedz
2
DarkRose_

DarkRose_

@Surge @Hawkfrost
*patrzy na Gwiezdnego Mroza i nerwowo macha ogonem*
-Kolejny przybłęda… *mówi do siebie*

Odpowiedz
2
arcywilk.ninos

arcywilk.ninos

@Surge *patrzy* Hm… Ładny jest.

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped @MoonWriter @DarkRose_ @arcywilk.ninos
*Prowadzi koty brzegiem ulicy, do muru, do którego dzień wcześniej zaprowadził go Gwiezdny Mróz* Za mną! *Komenderuje, wskakuje na mur i zeskakuje po drugiej stronie*

Odpowiedz
3
MoonWriter

MoonWriter

@Surge *skacze na mur i zwinnie ląduje po drugiej stronie* @Trapped @DarkRose_ @arcywilk.ninos

Odpowiedz
3
arcywilk.ninos

arcywilk.ninos

@Surge *idzie za przywódcą*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@MoonWriter @arcywilk.ninos
*Wchodzi między drzewa i idzie, aż docierają do dużej polany osłoniętej krzewami*

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

@Surge *wchodzi za nim na polane i przystaje z wrażenia* To… to wygląda jak dom *miauczy cicho*

Odpowiedz

T...d

@Surge *idzie xD*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@MoonWriter *Kiwa głową spokojnie* Myślę, że za tym krzewem jeżyn znajdzie się w odpowiednio dużo miejsca na legowiska medyków *Oznajmia cichym mruknięciem i podchodzi do Liliowego Błysku* @Trapped

Odpowiedz

T...d

@Surge *patrzy na przywódce*

Odpowiedz
MoonWriter

MoonWriter

@Surge *odchodzi od przywódcy i @Trapped i ”eksploruje” teren*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped Chodź, Liliowy Błysku. Pokażę ci coś *Mruczy*

Odpowiedz
MoonWriter

MoonWriter

*zadowolona ogląda te miejsce na legowisko medyków*

Odpowiedz

T...d

@Surge *ociera się o niego lekko*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped *Uśmiecha się do niej, odwraca się i wychodzi z obozu* Chodź za mną

Odpowiedz
1

T...d

@Surge *idzie za nim* coś się stało? *miauczy (tu wstaw adekwatną do sytuacji emocje)*

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge *wraca jeszcze i siada na mur, na szyi dalej ma obrożę po Biczu*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped Nie, nie. *Puszcza się biegiem i zatrzymuje się dopiero przy strumyku z paroma niewielkimi wodospadami. Dookoła rosną brzozy* Słuchaj, Liliowy Błysku muszę ci coś powiedzieć…
@Hawkfrost
P – *Włóczy się po mieście, zdziwiona, że nigdzie nie ma kotów z klanu*

Odpowiedz
1

T...d

@Surge *zatrzymuje się koło niego*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *zdejmuje obrożę z kłami i patrzy na nią*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped Ja… Podobasz mi się *Wypala i zerka na nią niepewnie*
@Hawkfrost
P – *Wzdycha i siada przy drzwiach legowiska dwunożnych, cały czas rozglądając się wokół*

Odpowiedz

T...d

@Surge *(odpowiedź bo nie umiem shipów xD)* *ociera sie lekko o niego*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Ojcze nigdy cię nie zapomnę *mówi cicho, bierze obrożę, zeskakuje z muru na trawę, wchodzi na jakieś drzewo i chowa w dziupli*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped *Mruczy i uśmiecha się do niej* (xD)
@Hawkfrost P – *Wstaje i znów rusza ulicą, włócząc ogonem po ziemi*

Odpowiedz

T...d

@Surge *patrzy na niego z radością* (cu tam?)

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *poluje*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped *Ociera się o nią, mrucząc* (A życie. E-lekcje time)
@Hawkfrost *Dochodzi do muru i na niego wskakuje. Zdziwiona wyczuwa zapach kotów*

Odpowiedz
1

T...d

@Surge (wjem xD)

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped (Aj lajk e-lekcje tajm xD)

Odpowiedz

T...d

@Surge (meh.)

Odpowiedz
1
Surge

Surge

AUTOR•  

🌫️ Witajcie Bursztynki 🌫️

☯ Nie wiem jak wy, ale ja się cieszę ze zdalnych lekcji. Po pierwsze jest większa szansa na przeżycie (… Jak to brzmi xD), po drugie będę miała więcej czasu, więc wpisy z klanu będą się pojawiały dwa razy w tygodniu. AHitW będzie szybciej niż gdybym miała lekcje stacjonarnie. Część Sølvsikkel już napisałam, z czego pierwsza połowa jest dość dramatyczna.
☯ Zastanawiam się nad nową serią. Może nawet z obs? Pytanie tylko, czy wy byście chcieli.
[Obrazek ma zastosowanie humorystyczne. Nie ma na celu nikogo urazić!]

Odpowiedz
15
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
zdalne lekcje to dla mnie błogosławieństwo

Odpowiedz
1

T...d

@Surge haika

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR
Odpowiedz
1

T...d

Odpowiedz
1
.Emisia.

.Emisia.

Ja jestem zwolenniczką kończenia jednej serii, a zaczynanie innej dopiero potem, ale to twoja decyzja

Odpowiedz
1
Surge

Surge

AUTOR•  

🌲 Klan Świerku 🌲
*Kocur siedzi na śmietniku, w zaułku* Klanie Świerku! Jak już wiecie, zostaniemy tu przez jakiś czas. Musicie poznać te tereny i nauczyć się zdobywać jakieś jedzenie. Zatem kto nie jest zmęczony i nic go nie boli, idzie za mną. *Zeskakuje ze śmietnika i dumnym krokiem wychodzi z zaułku, z wysoko uniesionym ogonem*

Odpowiedz
8

T...d

@Surge *idzie za nim*

Odpowiedz
2
_Uzuri_

_Uzuri_

@Surge
Deszczyk

Obserwuje obce mu koty z cienia kartonu w którym się kryje.

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge *idzie, po ulicy koty z chodzą mu z drogi patrząc na niego z szacunkiem, łapy ma brudne od krwi i z pyska skapuje świeża krew*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped @Mrs.Sophia @Hawkfrost
*Idzie i rozgląda się na boki, jeży futro i przystaje gdy obok przejedża potwór dwunożnych. Parę długości ogona za nimi, po murku idzie czarno-biała kotka, Przebiśnieg*

Odpowiedz
1

T...d

@Surge *patrzy ze spokojem na kotke*

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge *widać go po drugiej stronie chodnika, otrząsa się, a kły na obroży po Biczu klekoczą uderzając o siebie, wchodzi do zaułka*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped
P – *Wita koty Klanowe machnięciem ogona, lekko marszcząc nos na zapach lasu. Zeskakuje na ziemię i przechodzi przez ulicę, staje przed zaułkiem do którego wszedł Gwiezdny*
MG – *Idzie dalej, przyspiesza lekko kroku*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *wskakuje na kontener, z niego wspina się na siedzibę Dwunożnych*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Wchodzi w zaułek i staje przed kontenerem* Cześć, Gwiezdny!

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Cześć! *jest już na szczycie, patrzy na miasto*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Trapped @Surge *widać go ze szczytu*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost
*Wskakuje na kontener i zadziera głowę, żeby spojrzeć na kocura* Co u ciebie?
MG – *Zauważa włóczęgę i pozdrawia go skinieniem głowy*

Odpowiedz
_Uzuri_

_Uzuri_

@Surge
Deszczyk
Cicho idzie w strone grupy kotów i w końcu skacze na grzbiet przywódcy. Wbija mu pazury w grzbiet.

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Wszystko dobrze, miałem potyczkę z lisem, ale teraz nie stanowi żadnego problemu *czyści pysk z krwi, schodzi i idzie w stronę Klanu* Sprawdzę jak mają się koty z lasu

Odpowiedz

T...d

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Trapped @Surge *idzie w ich stronę*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Mrs.Sophia
*Syczy zaskoczony i gwałtownie strzepuje z siebie kociaka, patrzy na niego z mieszaniną złości i zdziwienia* @Hawkfrost
*Wyczuwa kocura i strzyże uszami* Witaj, Gwiezdny

Odpowiedz
1
_Uzuri_

_Uzuri_

@Surge
Deszczyk

Wyciąga drobne pazurki.
-Koty z lasu. Śmierdzicie pożarem! To wy zabiliście moją siostrę! – syczy i atakuje go znowu.

Odpowiedz
MoonWriter

MoonWriter

(Załóżmy że w tym czasie odpoczywała)

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge @Mrs.Sophia *podchodzi i przytrzymuje kociaka do ziemi olbrzymią łapą*

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

Odpowiedz
_Uzuri_

_Uzuri_

@Hawkfrost
Deszczyk

Puść mnie! Puszczaj *kociak syczy i wyrywa się w końcu gryzie go ostrymi ząbkami w opuszek łapy aż do kości.

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Mrs.Sophia *syczy, ale nie puszcza kociaka*

Odpowiedz
1
_Uzuri_

_Uzuri_

@Hawkfrost
Deszczyk

Puszczaj mnie! – syczy i gryzie go w drugi bok łapy.

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Mrs.Sophia @Surge *syczy do kociaka* Nie radzę ci mnie denerwować *przesuwa łapę tak, że kociak nie może go ugryźć*

Odpowiedz
1
_Uzuri_

_Uzuri_

@Hawkfrost
Desczyk

Bo co zabije mnie bezduszny morderco! – mówi i syczy.

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost @Mrs.Sophia
Na Klan Gwiazdy, uspokój się natychmiast kociaku! *Stroszy ostrzegawczo futro* Na zbyt wiele sobie pozwalasz

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Mrs.Sophia *dalej trzyma kociaka tak, że nie może go ugryźć* @Surge

Odpowiedz
_Uzuri_

_Uzuri_

@Surge
To niech on mnie puści – mówi i prawie drapie @Hawkfrost po łapie.

Odpowiedz
MoonWriter

MoonWriter

@Hawkfrost @Mrs.Sophia @Surge *zjeżona przygląda się sytuacji*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost @MoonWriter @Mrs.Sophia
Puść go *Mruga do Gwiezdnego porozumiewawczo* A ty przestań się szarpać i się zachowuj! *Obnaża lekko kły*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge @MoonWriter @Mrs.Sophia *zdejmuje łapę z kociaka, czyści pazury z krwi lisa*

Odpowiedz
_Uzuri_

_Uzuri_

@Surge
Deszczyk

Przepraszam po śmierci siostry jestem taki samotny.

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost @Mrs.Sophia
To nie upoważnia cię, do podskakiwania starszym i mądrzejszym kotom od siebie *Mówi i daje znak ogonem, Szmaragdowej Łapie, aby podeszła* @MoonWriter

Odpowiedz
MoonWriter

MoonWriter

@Surge *podchodzi do mroźnej gwiazdy, szukając na kotach oznak świeżej krwi czy zadrapań*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Mrs.Sophia @Surge @MoonWriter *obserwuje koty, dalej czyszcząc futro z krwi*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@MoonWriter Miej oko na tego kociaka, dobrze? *Szepcze* Wiem, że będziesz potrafiła utrzymać go w ryzach nie robiąc mu przy tym krzywdy *Muska ją ogonem i odwraca się do Gwiezdnego* @Hawkfrost

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *kończy czyścić futro z krwi*

Odpowiedz
MoonWriter

MoonWriter

@Surge *skina głową i lekko popycha nosem kociaka by z nią poszedł*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost Słuchaj, Gwiezdny… Mam pewną propozycję *Oznajmia w skupieniu spoglądając w oczy kota*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *patrzy na przywódcę klanu*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Strzepuje tylną łapę* Chciałbyś może dołączyć do mojego Klanu? Do niczego cię oczywiście nie zmuszam… *Patrzy na niego w skupieniu*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Naprawdę? *patrzy na niego*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Strzyże uszami* Naprawdę

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Mogę spróbować

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Kiwa głową* Dzięki, Gwiezdny. Na pewno będziesz świetnym wojownikiem.
P – *Zniecierpliwiona wychodzi z zaułka i przebiega przez ulicę, po czym rusza za kotami w oddali*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge (ja uciekam, pa)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost (Pa, pa)

Odpowiedz
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
*budzi się obolała i skanuje wzrokiem kociaka*
-Mroźna Gwiazdo -mówi senna- kto to?

Odpowiedz
1
arcywilk.ninos

arcywilk.ninos

@Surge *siedzi i patrzy na drzewo*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
*Podnosi śpiącego kociaka za skórę na karku i zanosi go reszty kociaków. Podchodzi do zastępczyni* To Deszczyk, znaleźliśmy go na patrolu. A raczej on znalazł nas *Przewraca oczami na wspomnienie wcześniejszej sytuacji*

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
Kolejny przybłęda *ponownie kładzie głowę na łapach przybierając pozycję do spania*
-Mroźna Gwiazdo, mamy jakąś zwierzynę, czy mam iść na polowanie?

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
Niestety nie ma tu zwyczajnej zwierzyny, Nocne Futro. Jedynie szczury, gołębie… No i to co ukradniemy dwunożnym.
*Cofa się lekko w obawie na reakcję zastępczyni. Do zaułka wchodzi ta sama biało-czarna kotka, która wcześniej szła za patrolem*

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
*patrzy na przywódcę twardym wzrokiem, lecz wyrazu jej twarzy nie można rozgryźć*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
*Kotka podchodzi do nich i węszy* Cześć, Mroźna Gwiazdo. A więc to jest ten twój klan z lasu? *Rozgląda się po kotach*

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
*warczy ostrzegawczo i podnosi się na równe łapy*
Kto to jest, Mroźna Gwiazdo?

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
Jestem Przebiśnieg, znajoma Mroźnej Gwiazdy *Mówi zanim kocur zdąży się odezwać* A ty to kto?

Odpowiedz
1

T...d

@Surge *patrzy na przebiśnieg*

Odpowiedz
1

T...d

@Surge Urwany: *biega se w kółko*

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
Jestem Nocne Futro, zastępczyni Mroźnej Gwiazdy *ogląda czujnym wzrokiem kotkę* miło cię poznać *siada spokojnie*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
Hm, wzajemnie *Strzepuje tylnią łapę* Słyszałam, że potrzeba wam zwierzyny?

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

@Surge @DarkRose_ *przygląda się kotom z daleka, myjąc łapę*

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
*kiwa głową potwierdzająco*

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

@Surge @DarkRose_ *podchodzi do kotów* Mroźna Gwiazdo, mogłabym poszukać ziół? *pyta* Wszystkie zapasy spłonęły w pożarze, a myśle że powinniśmy mieć choć podstawowe zapasy, w razie czego.

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_ @MoonWriter
MG – Tak, ale nie sądzę żebyś tu cokolwiek znalazła.
P – Wiem, którzy dwunożni mają w ogrodzie kocimiętkę. Może się przydać. Chodźcie, pokażę wam gdzie można znaleźć coś do jedzenia, a przy okazji będziesz mogła poszukać swoich ziół *zwraca się do kotek*

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

@Surge *idzie za Przebiśnieg*

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
*w jej oczach pojawia się błysk nadziei*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@MoonWriter @DarkRose_
*Prowadzi kotki w kierunku zaułku z którego parę dni wcześniej wypędziła Gwiezdnego i Mroźną Gwiazdę. Co chwilę ogląda się za siebie czujnie*

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

@Surge @DarkRose *idzie za kotką, co jakiś czas wąchając większe kępy roślin*

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Surge *idzie za nimi ostrożnie, cały czas podejrzewając kotkę o nieczyste zamiary*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@MoonWriter @DarkRose_
Proszę *Wchodzi do zaułka i siada* Szczurów tutaj pod dostatkiem. Możecie sobie ich nałapać *Oznajmia i zaczyna czyścić sobie przednią łapę*

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

@Surge @DarkRose_ *Wchodzi za nią do zaułka i wącha powietrze. Wyłapuje woń nagietka* Zaraz wracam *miauczy i podąża za wonią*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@MoonWriter *Strzyże uszami na znak, że usłyszała i wraca do mycia łapy*

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

@Surge @DarkRose_ *wraca po chwili z zawiniątkiem liści w pyszczku*

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
szczury? ohyda *przewraca oczami i wzdycha obrzydzona* na prawdę nie ma tu nic innego?

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge @DarkRose_ *idzie w stronę miejsca, gdzie obecnie mieszka klan, widać, że jest bardzo zmęczony*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
*Przerywa mycie i uśmiecha się pod nosem* Jeśli lepsze będzie jedzenie wykradzone od dwunożnych, to jakieś się znajdzie @Hawkfrost @MoonWriter

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Surge *myśli przez chwilę*
To ja ide po te szczury *kieruje się w stronę szczurzego zapachu*

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

@Surge *kładzie zawiniątko na ziemi* Wrócę już do… obozu. Po drodze poszukam jeszcze pajęczyn. *przeciąga się, po czym, zabiera nagietek i żegna się skinieniem ogona* @DarkRose_

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@MoonWriter *przechodzi obok niej*

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

@Hawkfrost *skina niepewnie głową na powitanie*

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@MoonWriter *idzie dalej, ale machnięciem ogona ją pozdrawia*

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge *dochodzi do zaułka, gdzie jest klan*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
*Kiwa lekko głową, kątem oka obserwując kotkę*
@MoonWriter @Hawkfrost
MG – *Leży skulony, przy ścianie w zaułku*

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge *wchodzi do zaułka*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Mroźna Gwiazdo! *staje w zaułku*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost
*Podnosi głowę i spogląda na kocura* O co chodzi, Gwiezdny?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Znalazłem, coś co cię zaciekawi i możliwe, że przyniesie trochę ulgi dla reszty klanu *patrzy na przywódcę*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost Hm? *Wstaje i otrząsa się z senności, po czym podchodzi do kocura* Dobrze, pokaż mi to

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *zaczyna iść* Naprawdę powinno się wam spodobać

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost
*Kiwa głową energicznie i rusza za nim*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge @DarkRose_ *przechodzą obok zaułka, gdzie są kotki*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost P – *Pozdrawia koty cichym mruknięciem*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *dalej idzie żwawym krokiem*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Idzie za nim*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *dochodzą do muru* To już tutaj

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost Tutaj? *Rozgląda się* Masz na myśli za murem?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Tak *wskakuje*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Wdrapuje się na mur*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *za murem rozciąga się teren pełen drzew, na ziemi zamiast betonu jest świeża trawa i słychać jak ptaki śpiewają pośród krzewów i drzew*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Otwiera pysk ze zdziwienia* Och *Zeskakuje z muru na trawę*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *zeskakuje za nim* Podoba się?

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Rozgląda się oszołomiony* W porównaniu z tym co jest za murem, to tu jest wspaniale

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Znalazłem to dzisiejszej nocy, jeśli jesteś sam to trzeba znaleźć sobie ukryte miejsce lub nie spać. Obejrzałem trochę teren jest sporo zwierzyny i widziałem tam dalej strumyk *ogonem wskazuje kierunek*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Kiwa głową przejęty* Chyba znajdzie się miejsce na obóz *Mamrocze*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Chcesz sprawdzić teren? *pyta się przywódcy klanu*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Kiwa głową* Tak, chcę

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge To idziemy *idzie w stronę drzew*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Idzie za nim*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Ty wiesz, jak i gdzie założyć obóz ty prowadź *przepuszcza kocura*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Idzie przodem, aż docierają do plątaniny krzewów. Przeciska się przez nie i wychodzi na dużą zacienioną polanę*

Odpowiedz
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
*zastanawia się gdzie podział się jej przywódca*

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge *idzie za nim* (wybacz, ale zabrano mi dostęp do kompa)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
P – *Ziewa ukazując kły* I co? Złapałaś już jakiegoś szczura, czy nadal nic?
@Hawkfrost MG – Myślisz, że nada się na obóz? *Odwraca się do niego* (Spoko, nie ma sprawy)

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge Jeśli Klan się zmieści, to będzie idealnie *ogląda polanę*

Odpowiedz
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
*warczy ostrzegawczo słysząc w jej głosie kpinę*
Mam do siebie resztki szacunku, więc odpuszczam.

Odpowiedz
1
MoonWriter

MoonWriter

*zbiera w tym czasie, wszystkie zioła jakie znajdzie, a nie jest ich dużo*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
P – *Wstaje, podchodzi do niej i węszy w powietrzu* Dziwne. Jeszcze niedawno było tu pełno szczurów. *Mamrocze* Najwyraźniej wszystkie spłoszyłaś. No dobra, zostaje kradzież jedzenia dwunożnym *Wzdycha*
@Hawkfrost
MG – Myślę, że się zmieści *Obchodzi polanę wokół, zadowolony*

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge To może powiadomimy o tym resztę? *patrzy na przywódcę*

Odpowiedz
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
*wzdycha*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost
MG – *Kiwa głową* Tak, ale już jutro. Niech Klan jeszcze odpocznie przez noc.
@DarkRose_
P – No chodź. Chyba nie muszę cię prowadzić za łapę *Prycha i szybkim krokiem wychodzi z zaułku*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *kiwa głową* To chodźmy. Muszę jeszcze znaleźć nowe miejsce do spania *idzie*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge (ja uciekam, pa)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR
Odpowiedz

T...d

Noł mor cake

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped KEJK xD

Odpowiedz
1

T...d

@Surge ( @stormkitt umarła poprzez triggered postać niniejszej postaci. Aby z niej wybrnąć wybierz poprawną odpowiedz
A) noł more kejk
B) nou more kejk)

Odpowiedz
2
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped C, wybieram C!

Odpowiedz
1

T...d

@Surge Wybrałeś/aś odpowiedź:
C) noł more kake!
Wygrałeś.
Czy chcesz kontynuować grę?

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped Jes of kors

Odpowiedz
1

T...d

@Surge loading..

Odpowiedz
1

T...d

@Surge Do jakiej gry jest dedykowana to piosenka?
A) fnaf
B) minecraft
D) czy to ważne?

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped X ostatecznie

Odpowiedz
1

T...d

@Surge
Loading ansver…
Wybrałes odpowiedź:
X) czy to ważne? Noł more cake :3

Odpowiedz
1
Surge

Surge

AUTOR•  

🌲 Klan Świerku 🌲
*Wpada zdyszany do obozu, chwilę po Liliowym Błysku (@Trapped)* Las płonie! Uciekajcie! Za mną! *Krzyczy i wybiega z obozu*

Odpowiedz
8
_Uzuri_

_Uzuri_

@Surge
Lodowy Wzrok

*wstaje ospale z ziemi*

Odpowiedz
2
arcywilk.ninos

arcywilk.ninos

@Surge *chwyta Chmurną Łapę za ogon* *mamrocze* Idziemy.

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@Surge *Szybko podnosi się z ziemi i biegnie do wyjścia z obozu.* Która część dokładniej? Zbliża się do nas?

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@Surge *biegnie i zaplątuje się o wystający korzeń* POmocy!(kto jest moją matką?)

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@Surge @Surge @Mrs.Sophia @arcywilk.ninos @LwiPazur Pomocy!!! *próbuje wyciągnąć łapkę spod korzenia*

Odpowiedz
2
_Uzuri_

_Uzuri_

@Adari

*Podbiega i pomaga maluchowi poczym bierze go delikatnie za sierść na karku do góry i niesie*

Odpowiedz
1
arcywilk.ninos

arcywilk.ninos

@Adari *patrzy na kociaka i powoli odrywa korzeń* Chodź

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@Surge (może mnie czasem nie być; kwestia nauki, i tego, że nie zauważę)

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@arcywilk.ninos dziękuję *wstaje i biegnie dalej*

Odpowiedz
2
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@Adari *patrzy zdenerwowana* Szybko! Nie mamy tyle czasu!

Odpowiedz
2
arcywilk.ninos

arcywilk.ninos

*biegnie w stronę wyjścia z lasu*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@LwiPazur Niedaleko strumienia, ale nie zapowiada się aby woda zgasiła ogień bo wiatr wieje w przeciwną stronę. Powoli się do nas zbliża.
@Adari (Nie mamy obecnie karmicielek, więc chyba jakaś samotniczka bądź pieszczoszka) *Prowadzi koty w stronę drogi grzmotu*

Odpowiedz
2
_Uzuri_

_Uzuri_

@Surge
Lodowy Wzrok
*Biegnie jako ostatni, gryzący dym bardz go dusi, wkońcu jest na tyle cały że upada na ziemię*

Odpowiedz
1

T...d

@Surge *kaszle i biegnie koło @Mrs.Sophia * *pomaga mu wstać*

Odpowiedz
1
_Uzuri_

_Uzuri_

@Trapped
Biegnij. Nie patrz za mną. Jestem już tak bardzo zmęczony i stary *mówi i znów upada*

Odpowiedz
1

T...d

@Mrs.Sophia n…nie zostawia się kotów na śmierć *pomaga mu znów wstać*

Odpowiedz
2
_Uzuri_

_Uzuri_

@Trapped

Biegnij, jesteś im potrzebna. Ja jestem tylko kotem domowym *mówi i powoli idzie za nią* Nic mi nie będzie. Idź

Odpowiedz
1

T...d

@Mrs.Sophia *patrzy na niego ze smutkiem i kaszle* d…dołączyłeś do klanu.
Jesteś jego częścią. Nie zostawie żadnego kota

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@Mrs.Sophia dzięki

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped @Mrs.Sophia @arcywilk.ninos @Adari @LwiPazur *Dobiega do drogi grzmotu* Szybko, póki nie widać żadnych potworów! *Staje i czeka na koty*

Odpowiedz
2
Adari

Adari

@Surge *spadła płonąca gałązka, pisnęła, odskoczyła i poszła dalej kaszląc. Raz się przewróciła * Więc to tak wygląda las…

Odpowiedz
1
arcywilk.ninos

arcywilk.ninos

@Surge *staje przy drodze grzmotu*

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@Surge *dochodzi i przebiega za nim inni to zrobią*

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@Surge *przebiega przez drogę grzmotu* Szybko!

Odpowiedz
1
arcywilk.ninos

arcywilk.ninos

*przebiega na drugą stronę, a przy okazji spada na niego mała gałąź*

Odpowiedz
1
_Uzuri_

_Uzuri_

@Trapped

Biegnij. Klan Gwiazdy jest z ciebie dumny. *mówi i upada znów* Na pewno *mówi i umiera prze dym i chore serce*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Adari @arcywilk.ninos *Prycha i przewraca oczami. Podbiega do Ćmiego Serca i zrzuca z niego gałąź* Gdzie, na Mroczną Puszczę jest reszta Klanu?!

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@Surge Świetne pytanie! Nie mam pojęcia!

Odpowiedz

T...d

@Mrs.Sophia *pqtrzy na niego przerazona* *widzi ze ogień dobiega do kocura więc się cofa*
*kaszle* @Surge

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@LwiPazur *Rzuca jej krótkie spojrzenie i znów odwraca się i przebiega na drugą stronę* @Trapped Liliowy Błysku! *Woła wojowniczkę*

Odpowiedz
1
_Uzuri_

_Uzuri_

@Trapped

Biegnij proszę *mówi mówi i głowa upada mu bezwładnie to były jego ostanie słowa*

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@Trapped *Przebiega drogę grzmotu* Liliowy Błysku! Przejdź przez drogę grzmotu! Ja go wyciągnę! *Chwyta Lodowego Wzroka i przeciąga przez drogę gzrmotu *

Odpowiedz
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

*Przechodzi przed drogę gzrmotu i kładzie Lodowego Wzroka* Gdzie reszta Klanu?

Odpowiedz
arcywilk.ninos

arcywilk.ninos

*biegnie trochę wolno w stronę wyjścia z lasu*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@LwiPazur @arcywilk.ninos
*Przebiega przez drogę grzmotu i spogląda przestraszony na Lodowy Wzrok* O…on nie żyje?

Odpowiedz
1

T...d

@Mrs.Sophia @LwiPazur @Surge *patrzy na lodowy wzrok i zatrzymuje się koło @Surge kaszląc*

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@Surge @Trapped *Patrzy na Lodowego Wzroka* Chyba tak.

Odpowiedz
Adari

Adari

@Surge Szkoda*wtula nos w jego futerko* KLanie Gwiazdy opiekuj się nim…i nami. *zmęczona przysypia obok niego popiskując*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Adari *Wzdycha cicho i podnosi kociaka delikatnie*
Chodźcie, musimy znaleźć jakieś bezpieczne miejsce na odpoczynek… @LwiPazur @Trapped @arcywilk.ninos

Odpowiedz
2
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@Surge Co teraz zrobimy?

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@LwiPazur *Wskazuje ogonem siedliska dwunożnych* Pójdziemy szukać jakiegoś bezpiecznego miejsca, którego nie dosięgnie ogień

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@Surge *śpi i nagle krzyknęła przez sen* Wiśnio!(to była kiedyś jej siostra, ale nie żyje)

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@Adari *Patrzy na kociaka* @Surge Ech… To przykre… My Klan Świerku będziemy szukać domu przy Dwunożnych…

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@Surge @Trapped @arcywilk.ninos Gdzie są pozostali? Ktoś powinien tu z nami być… Na pewno! Nie mogliśmy zostać sami.

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@Surge @Trapped @arcywilk.ninos *patrzy że smutkiem na las za drogą grzmotu* Chyba ogień nie zabił ich wszystkich.

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@Surge *wstaje i gdy nikt nie patrzy wchodzi na drzewo* Mamo…

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@LwiPazur Myślę, że Nocne Futro (@DarkRose_) poszła po nich okrężną drogą. Chyba ich przyprowadzi… *Mamrocze, zamiatając nerwowo ogonem* @Adari

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@Surge schodzi z drzewa i goni za myszką, która chowa się do norki* Lisie łajno! Nie zdążyłam…*skacze na ogon @Surge i go gryzie*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Adari *Strzepuje ogonem* Spokój, kociaku! *Fuka*

Odpowiedz
Adari

Adari

@Surge *odskoczyła jeżąc się, fuknęła i zaczęła czaić się na liść*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Adari *Patrzy na nią jeszcze chwilę, po czym zapatruje się w las*

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@Surge (no dobra, muszę iść odrabiać lekcje) *Skacze na liść, chwyta go w zęby i niesie.*

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Surge
*przybiega do reszty klanu i lekko kaszle*
-Mroźna Gwiazdo!- krzyczy przerażona i jednocześnie uradowana, że znalazła resztę klanu.

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
*Skacze na równe łapy, szczęśliwy że nic im się nie stało* Nocne Futro! Już się martwiliśmy, że nie wrócicie…

Odpowiedz
1
Adari

Adari

@DarkRose_ @Surge Nocne Futro? Gdzie reszta klanu?*skacze na jej ogon i leży na nim

Odpowiedz
1

T...d

@Surge @Adari @LwiPazur *siedzi cicho smutna*

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@DarkRose_ gdzie reszta Klanu? Wiesz co z nimi?

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@LwiPazur @Adari @Surge
-Ja… wracałam z patrolu od drugiej strony obozu, by sprawdzić czy tam też się pali- kaszle i ciężko wzdycha- kiedy dotarłam na miejsce wszystko płonęło… sama ledwo się wydostałam… przepraszam, Mroźna Gwiazdo…

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@DarkRose_ byłaś sama na patrolu? @Surge Mroźna Gwiazdo, mogę tam pójść i poszukać innych.

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@LwiPazur
-Nie, odłączyłam sie od reszty patrolu by sprawdzić tyły…

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@DarkRose_
Kto był z Tobą na patrolu?

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@LwiPazur
Mroźna Gwiazda i Liliowy Błysk -kaszle i lekko kręci jej się w głowie-

Odpowiedz
1
Jarzebinowy_Cien

Jarzebinowy_Cien

@DarkRose_ nie podoba mi się to. @Surge to idę ich szukać.

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_
To nie twoja wina, Nocne Futro. Myślałem, że uda się ich odratować ale pożar jest zbyt długo, już po wszystkim. Powrót tam byłby misją samobójczą. @LwiPazur
@Trapped Liliowy Błysku, zbadaj Nocne Futro, w końcu niedawno jeszcze byłaś medyczką.

Odpowiedz
2
DarkRose_

DarkRose_

@LwiPazur
-kładzie uszy po sobie i wzdycha-

Odpowiedz
1

T...d

@Surge *kiwa powoli głową i siada przy @DarkRose_ * boli cie coś? *(rozkmina time co było na kaszlel ;-; nwm czy nie stokrotki idk why)

Odpowiedz
2
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped (Jasne oko z lubczykiem jest na kaszel, a jagody jałowca pomagają w oddychaniu z tego co się dowiedziałam)

Odpowiedz
1

T...d

@Surge (a lubczyk nie jest na zielony kaszel ale z chorobą? Bo kocimiętka ma zielony kaszel :P)
@DarkRose_ *daje jej kilka ziaren maku* zjedz troche….jak sie obudzisz i nadal bedziesz kaszlec to dam ci ziola

Odpowiedz
2
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped (Chyba na zwyczajny kaszel teeż) *Wzdycha* Chyba nie musimy już czekać. Chodźmy… *Wstaje i rusza w stronę siedliska dwunożnych* @DarkRose_ @LwiPazur @Adari

Odpowiedz

T...d

@Surge *patrzy w ziemie i nie odpowiada*

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Trapped
Dziękuje -patrzy na nią z wdzięcznością i rusza za przywódca- @surge

Odpowiedz
2

T...d

@DarkRose_ *podpiera ją z jednej strony* mozesz iść?

Odpowiedz
2
Surge

Surge

•  AUTOR

@DarkRose_ @Trapped
*Idzie powoli, co chwilę oglądając się na koty*

Odpowiedz
2

T...d

@Surge (spadam pa)

Odpowiedz
1
DarkRose_

DarkRose_

@Trapped
Tak, tak, dziękuje

Odpowiedz
2
.Iros.

.Iros.

@Surge (podczas ucieczki on uciekł do siedlisk, ok?)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR
Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *idzie po ulicy, kiedy przechodzi obok włóczęgów machnięciem ogona ich pozdrawia, a oni patrzą na niego z szacunkiem*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Zostawia resztę klanu w zaułku między siedliskami i wychodzi na ulicę rozejrzeć się za czymś do jedzenia*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *kradnie dwunożnym kurczaka razem z innym włóczęgą, dzielą się na pół, tamten odchodzi ze swoją porcją*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *idzie ze swoją porcją kurczaka*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Zauważa włóczęgę i podchodzi* A ty skąd to masz?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *odkłada kurczaka* Jeśli się wie co robić, to łatwo znaleźć posiłek

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Ogląda się za siebie, aby sprawdzić czy nikt z klanu nie kręci się w pobliżu, po czym unosi dumnie głowę i rusza w kierunku siedliska dwunożnych od których zwykle przyjmował jedzenie* Z tym akurat muszę się zgodzić

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Ty chyba nie wiesz o co chodzi zbytni w tym miejscu, Tutaj jesteś nikim chyba, że słuchasz się tego, co wie jak przeżyć tu na własną łapę. *patrzy na niego tak jakby się domyślił co miał zamiar zrobić*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Wskakuje na płot i spogląda w kierunku kocura* Chyba nie mówisz o sobie? *Prycha i przewraca oczami*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Gdybyś wiedział jak tu przeżyć nie wskakiwałbyś na teren psa *mówi stojąc pod płotem*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Otwiera szeroko oczy* Co? Przecież… Przecież nigdy nie było tu psa *Wygaduje się, że wcześniej tam był zanim zdąży ugryźć się w język*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge No a teraz jest ci Wysocy wyprowadzili się niedawno, a przyszli nowi z olbrzymim psem *mówi jakby każdy to wiedział* i ci nowi nie znoszą kotów

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Węszy, niepewny czy wierzyć włóczędze. W końcu zeskakuje z płotu* No dobra, to gdzie niby mam szukać jedzenia, hm?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Chodź za mną *idzie*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Idzie za nim*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *stoją przy restauracji, jakiś Dwunożny siedzi przy stoliku rozmawiając przez telefon nie zwracając uwagi na posiłek*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Bez zastanowienia podchodzi do dwunożnego i ociera się o jego nogi*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *przewraca oczami, skacze na stół zabiera szybko kurczaka i zeskakuje, kładzie kurczaka* Chodź szybko *Dwunożny krzyczy wściekle*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Odskakuje zanim dwunożny zdąży go kopnąć i dobiega do kocura*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Nigdy nie podlizuj się Wysokim, chyba, że ich młodym one odrazu dają jedzenie. Udało się jednak je ukraść. *mówi pokazując ogonem na kurczaka* Innym sposobem jest polowanie na gołębie i szczury.

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Spogląda na kocura z lekkim niedowierzaniem* Chyba rzeczywiście musisz się na tym wszystkim znać

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Żyłem tu odkąd byłem kociakiem, dotego na początku sam się uczyłem *Patrzy na niego* A tak w ogóle gdzie twój Klan?

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost Tam są *Wskazuje nosem zaułek z którego wcześniej wyszedł* Odsypiają ucieczkę

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *Kiwa głową* *Obok staje brązowa kotka, szepcze coś do kocura i szybko odchodzi, oglądając się na przywódcę Klanu*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Patrzy za kotką zdziwiony* Kto to był?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Jedna z tych co przeżyli bitwę z Klanami, znaleźli miejsce gdzie jest jedzenie, tylko trzeba zabezpieczyć teren *mówi do przywódcy z powagą w głosie*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Kiwa głową* To wszystko przypomina mi o moim dawnym życiu *Mamrocze rozglądając się wokół*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Chodź pokażę Ci to miejsce o którym mi powiedziała ta kotka *idzie*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Idzie za nim, ze wzrokiem wbitym w ziemię*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *dochodzą do zułka za jakąś knajpą w którym pachnie jedzeniem*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Podnosi głowę i węszy*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Dużo jedzenia i szczury *węszy*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost Szczury? A od szczurów się nie choruje? *Rozgląda się niepewnie*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Zależy od jakich. Jeśli takie ze śmietniska, to się choruje, ale jeśli znajdzie się takie jak te tu to nie. Ich zapach jest inny, czystszy *uważnie ogląda zaułek*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Wchodzi do zaułka i rozgląda się. Z drugiego końca ulicy przygląda im się biało-czarna kotka*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *wskakuje na śmietnik idzie na nim, rzuca się pod inny ,wychodzi trzymają dużego szczura*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Przykuca do pozycji łowieckiej. Kotka przechodzi przez ulicę* Hej! Co wy najlepszego robicie?!

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *mruży oczy patrząc na kotkę* Pokazuje temu kotu gdzie szukać jedzenia *odpowiada warknięciem, teraz swoją postawą przypomina Bicza*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost To idź z nim gdzie indziej. To mój zaułek i moja zwierzyna *Zauważa charakterystyczną postawę kocura, ale nie daje tego po sobie poznać*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge A co zrobisz? *warczy, jakieś koty siadają przy wejściu do zaułka, wysówa długie pazury*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Wskakuje na śmietnik* Nie będę marnować sił na walkę z jakimiś *węszy* przybłędami z lasu

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Ja z lasu nie jestem i nigdy nie będę *idzie do wyjścia z zaułka, koty patrzą na niego z szacunkiem i strachem*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost Ha! Wygrałam! *Zeskakuje ze śmietnika i podchodzi do przywódcy* A ty co?! Uciekaj stąd!

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *widać, że nieźle go zdenerwowała, jeden z włóczęgów widząc gniew w jego oczach ucieka przerażony, obraca się jeszcze do kotki* Ta to twój zaułek, ale jak pójdziesz do innego, to każę innym cię rozszarpać, a jeżeli nie to osobiście cię zabiję. *widać w jego oczach ten sam błysk co u przywódcy Klanu Krwii*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost Mhm, strasznie się boję *Cofa się, bierze rozbieg i szarżuje na Mroźną Gwiazdę, który ucieka w popłochu i staje za kocurem. Kładzie się pośrodku zaułka, zadowolona że wygrała*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Idziemy *wychodzi z zaułka, a koty wiedząc co się szykuję idą do innego*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Rusza za nim posłusznie, co chwilę oglądając się nerwowo*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Nie masz po co za nią się oglądać, nie zaatakuje, bo jest tchórzem. Wie że nie wygra *idzie dalej*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Wzdycha i idzie za nim* Znasz ją w ogóle?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Jest byłym pieszczochem, dlatego usadowiła się przy Wysokich i żarciu *wchodzi do innego zaułka, po chwili wraca z fioletową obrożą z kłami poplamioną krwią*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Wbija zdziwiony wzrok w obrożę*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *zakłada ją przeżucając sobie przez szyję, idzie dalej* Jeśli macie w klanie Kociaki nie zostawjajcie ich bez opieki, szczury zabiły by je bez problemu

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Kiwa głową* Dobrze, będę pamiętać. To co? Nie uda się z tamtym miejscem? *Wzdycha*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Uda się już niedługo *słychać złowróżbny ton w jego głosie* Jest także wiele innych miejsc w parku możecie polować są tam ptaki, szczury, myszy w stawie jak ma się szczęście trafi się ryba.

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost W porządku *Wpatruje się w obrożę, po chwili pyta* To po Biczu?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Tak, jedyna pamiątka jaką po nim mam

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost Z opowieści słyszałem, że był zły i bezlitosny. To nieprawda? *Patrzy na kocura uważnie*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Starał się nie okazywać emocji, które tak naprawdę nim targały. Nie chciał być zły, to wszystko stało się przez jego rodzeństwo i kota z Klanu na którym później się zemścił. Wszyscy myśleli, że był taki jak mówiłeś,ja jako jedyny znałem prawdę *mówi idąc*(zw)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Kiwa głową* A twoi prawdziwi rodzice?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge (jj) Nie pamiętam ich, po krótkim czasie zostawili mnie i moje rodzeństwo

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Spogląda* Mój ojciec też mnie zostawił, a matka zginęła zabita przez koty klanowe *Ogląda się za siebie i zdziwiony zauważa kotkę parę długości ogona za nimi* Patrz! Idzie

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Naprawdę ona pragnie śmierci *warczy cicho, otrząsa się, kości wbite w obrożę klekoczą uderzając o siebie*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost O! Już myślałam, że jesteście tak ślepi i głusi, że w ogóle mnie nie zauważycie *Rzuca im szczura pod łapy* Pomyślałam, że przyda wam się prezent pożegnalny *Prycha pogardliwie*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Niedzięki skoro, twierdziłaś, że nie będziesz marnować sił na takich jak my, to co się tak troszczysz? *mówi niepokojącym i lodowatym głosem*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Obchodzi ich wokół* Zaciekawiło mnie, że koty noszące na sobie zapach lasu szukają jedzenia w mieście. Co was tu przygnało, hm?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Ja ci mówiłem, że nie jestem z lasu, tylko z miasta*prycha* (ja dzieńkuję Shrek leci!!! XD)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost A jednak czuć cię lasem, kiciusiu *Staje z nim pysk w pysk* (XDDD)

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *prycha*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost Tak w ogóle, jestem Przebiśnieg *Mówi z wyższością* A wy? Może macie na tyle kultury, żeby się przedstawić?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Jestem Gwiezdny *mówi nieufnym głosem*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost
MG – Mroźna Gwiazda. A ty jesteś bezczelna. Jak możesz zarzucać przywódcy brak kultury?
P – *Podchodzi na długość myszy od niego* Proszę, wielki przywódca. Jeśli myślisz, że będę ci się kłaniać to się mylisz. *Patrzy na koty kpiąco*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Wiesz co jednak cię lubię. Jesteś inna niż myślałem na początku * patrzy na nią lodowatymi oczami*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Otwiera pysk ze zdziwienia, ale szybko się otrząsa* To znaczy jaka?

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Na początku jak byś była kimś w rodzaju rozstawjającej po kątach, dziwnej i denerwującej. *mówi, a jego oczy błyskają*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost A teraz? *Uśmiecha się pod nosem i patrzy na kocura uważnie*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge A teraz widzę, że jesteś ciekawa i jak się spojrzy to jesteśmy podobni. *siada i ogonem otacza łapy*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Uśmiecha się przelotnie* W porządku, więc co zamierzacie teraz robić? Bo mam pewną propozycję.

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Ja po prostu tu chodzę, a Mroźna Gwiazda nie wiem co planuje *rzuca spojrzenie przywódcy*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost
MG – Ja… Sam nie wiem, na razie nie mam żadnych planów
P – No to słuchajcie. Co wieczór, tacy dwaj dwunożni puszczają luzem psy w parku. Co wy na to, żeby zabawić się trochę ich kosztem? *Oczy błyszczą jej zawadiacko* Będzie dobra zabawa

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Mi pasuje, dawno się takimi rzeczami nie zajmowałem (dokończymy jutro? Muszę kończyć)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost (Jasne)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost No to chodźcie! *Rusza biegiem w stronę parku*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *biegnie*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost *Dobiega do dębu w środku parku i przystaje* Weźcie coś czym można rzucać, na przykład żołędzie albo szyszki *Chwyta żołądź w pysk i wdrapuje się na drzewo*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *bierze dwie szyszki* (za chwilę wracam, muszę wynieść śmieci 😑)

Odpowiedz
1
.Iros.

.Iros.

@Surge (jj)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost
MG – *Bierze szyszkę i wchodzi na drzewo*
P – Patrzcie! Biegną! *Od strony wejścia biegną dwa duże psy, za nimi idą ich właściciele* (Kk)

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *kładzie jedną szyszkę na gałęzi, a drugą przytrzymuje łapą*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost
P – *Kiedy pies dobiega do drzewa, upuszcza żołędzia i bierze zamach. Żołądź spada prosto na głowę psa. Śmieje się*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *podbija łapą szyszkę, a ta uderza psa pomiędzy oczy, zdezorientowany pies wpada na drzewo*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost P – O, niezły rzut!
MG – *Bierze zamach ogonem i uderza nim szyszkę, która trafia drugiego psa w grzbiet*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *bierze drugą szyszkę i rzuca ją pod łapy psa, a ten się wywraca, kiedy na nią staje*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost P – *Śmieje się i patrzy na psy, które wciąż nie zauważyły kotów*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *uśmiecha się*

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge *patrzy na zdezorientowane psy z uśmiechem*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost P – *Patrzy jak psy uciekają w popłochu do swoich dwunożnych* Ha! Na razie tchórze!

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Nawet nie wiedzą co się stało *śmieje się*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost P – *Uśmiecha się* Pewnie myślą, że te szyszki i żołędzie po prostu spadły z drzewa

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Pewnie tak, a ty co myślisz Mroźna Gwiazdo? *pyta się kocura*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost MG – Myślę, że to była rzeczywiście dobra zabawa *Uśmiecha się szeroko* Pewnie było tak jak mówi Przebiśnieg

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge Trzeba już chyba się zbierać *wstaje z gałęzi*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost MG – Racja *Wzdycha ciężko*
P – *Przeskakuje z gracją z gałęzi na gałąź, aż w końcu ląduje miękko na ziemi*

Odpowiedz
1

T...d

@Surge *wzdycha*

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped *Żegna się z włóczęgami i wraca do Klanu. Podchodzi do kotki*

Odpowiedz

T...d

@Surge *patrzy w niebo*

Odpowiedz

T...d

@Surge *patrzy na niego i wstaje* j…jak się czujesz?

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped Dobrze. Nie mam kaszlu, ani nic… A ty? *Pyta z troską*

Odpowiedz

T...d

@Surge *patrzy na niego, odwraca wzrok* d…dobrze

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped *Siada na długość myszy od niej* Na pewno?

Odpowiedz

T...d

@Surge *kiwa głową*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped Wszystko będzie dobrze *Pochyla się i szybko liże ją za uchem po czym się cofa*

Odpowiedz
1

T...d

@Surge *patrzy na niego* nie możemy wrócić na nasze terytorium…prawda?
Może jakaś część lasu ocalała…

Odpowiedz
1
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped Być może. Ale na razie zostajemy tu *Mówi z powagą*

Odpowiedz

T...d

@Surge *kiwa głową*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped *Przytula się do niej bokiem*

Odpowiedz

T...d

@Surge *patrzy sobie na niego because why not*

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped *Mruczy* (Ona w końcu jest w nim zakuchana czy ni? xD)

Odpowiedz

T...d

@Surge (tag ale wydaje sie jej ze nie moze [lub poprostu nie umiem robic shipow or cokolwiek innego])
{Tag o}

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped (Przeż już wojowniczką jest. A on jej daje sygnały xD)

Odpowiedz

T...d

@Surge *ociera sie lekko o niego* (ta ale to OC jest tworzone nadal xD)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Trapped *Uśmiecha się do niej* (Zrobić dziś new wpis? xD)

Odpowiedz

T...d

@Surge *tez sie lekko usmiecha* (tak)

Odpowiedz
.Iros.

.Iros.

@Surge (zrobisz new wpis?)

Odpowiedz
Surge

Surge

•  AUTOR

@Hawkfrost (Tak, sekundka)

Odpowiedz