"Blue baby, baby blue" Nie. Grałam w różne paranormalne gry: "Red door, yellow door, any other color door" "Bloody Marry" Wywoływałam duchy i jeszcze w jakąś z ołówkiem, ale nie pamiętam nazwy. Oraz uczyłam się kinez XD Edit: To miało nazwę "Charlie, Charlie challenge".
Czerwone drzwi, żółte drzwi Powinieneś zagrać w "Czerwone drzwi, żółte drzwi"! Zasady są proste, ale wynik może być tragiczny, a przynajmniej tak twierdzą miejskie legendy. Jeden gracz jest przewodnikiem, a drugi podmiotem. Przewodnik siedzi na podłodze ze skrzyżowanymi nogami z poduszką na kolanach. Podmiot będzie wtedy leżał na ziemi z głową na kolanach przewodnika i rękami uniesionymi do góry. W tym momencie przewodnik powinien zacząć masować skronie badanego ruchem okrężnym, śpiewając w kółko „Czerwone drzwi, żółte drzwi, inne kolorowe drzwi”, do których dołączają świadkowie gry. Drzwi umysłu Gdy podmiot wpadnie w trans, znajdzie się w swoim umyśle w pokoju iw tym momencie powinien opuścić ręce na podłogę, sygnalizując przewodnikowi i wszystkim świadkom, aby przestali śpiewać. W tym momencie osoba pełniąca rolę przewodnika zacznie zadawać badanemu pytania, aby skłonić go do opisania pokoju. Wszyscy świadkowie powinni milczeć, aby nie było słychać żadnego dźwięku poza głosem przewodnika i głosem podmiotu odpowiadającego na pytanie przewodnika. Odważysz się zagrać w tą paranormalną grę? Napisz w komentarzu!
Charlie Charlie challenge Powinieneś zagrać w "Charlie Charlie challenge"! Do grania potrzebne ci będą: kartka papieru i dwa ołówki. Na kartce narysuj duży znak „X”. Oznacz ćwiartki: W czterech powstałych ćwiartkach napisz „Tak” (dwa razy) i „Nie” (dwa razy), tak aby naprzeciwko siebie były różne odpowiedzi. Ustaw ołówki: Połóż dwa ołówki skrzyżowane na linii „X” w taki sposób, aby jeden mógł się swobodnie obracać. Zacznij grę: Powiedz "Charlie, Charlie, jesteś tam?". Zadaj pytanie: Gdy ołówki się zatrzymają, zadaj swoje pytanie. Odczytaj odpowiedź: Obserwuj, czy górny ołówek obróci się, wskazując „Tak” lub „Nie”. Odważysz się zagrać w tą paranormalną grę? Napisz w komentarzu!
No… Jakby widziałam jak zipek to robił więc chyba nie muszę 😅 bo naprawdę bojé się duchów🙁 miałam już doczynienia z rzeczami paranienormalni
Daruma San Powinieneś zagrać w "Daruma San"! Podczas kąpieli trzeba być skierowanym przodem do kranu oraz cały czas mieć zamknięte oczy – ważne, żeby przez cały czas przywoływania Darumy ich nie otwierać. Żeby zjawa rozpoczęła swój pościg, w trakcie mycia głowy uczestnik gry przez cały czas musi powtarzać słowa: „Daruma San upadła”. Gdy już zakończy tę czynność, w jego głowie powinna pojawić się wizja kobiety, która podczas wieczornej toalety poślizgnęła się i upadając prosto na kran, dokonała żywota. I teraz dopiero zaczyna robić się ciekawie.Po kilkakrotnym wypowiedzeniu tajemniczych słów powinniśmy wyczuć w wannie czyjąś obecność. A konkretnie postać, która pojawiła się tuż za naszymi plecami. Uwaga, nie wolno się wówczas odwrócić ani otwierać oczu. Teraz należy zadać spytać zjawę: „Dlaczego upadłaś w wannie?”. I podczas, gdy Daruma będzie zastanawiała się nad odpowiedzią, uczestnik gry musi pospiesznie opuścić swoją łazienkę i zamknąć drzwi. Dopiero wówczas można otworzyć oczy. Teraz, nie włączając żadnych świateł, uczestnik gry ma udać się do sypialni i iść spać. Prawdziwa gra rozpocznie się dopiero nad ranem.W momencie, kiedy po przebudzeniu otworzymy oczy zaczyna się nasza gra. Jej główną zasadą jest ucieczka przed Darumą najdłużej jak się da. Nie będzie to jednak prawdziwie morderczy wyścig – Daruma regularnie będzie pojawiała się w otoczeniu swojej ofiary i próbowała do niej zbliżyć. I na to właśnie nie można jej pozwolić. Dzień gry z Darumą będzie wyglądał jak zazwyczaj – z ta różnicą, że uczestnik rozgrywki będzie nieustannie wyczuwał wokół siebie czyjąś obecność. Gdy jednak się odwróci, nie ujrzy nikogo. Podobno jest jeden sposób na ujrzenie prawdziwego oblicza Darumy – można spojrzeć przez prawe ramię. Wówczas powinna nam się ukazać ciemna postać z jednym okiem.
Najważniejszą zasadą gry jest utrzymanie Darumy w odpowiedniej odległości od nas samych. Kiedy poczujemy, że zjawa znajduje się niebezpiecznie blisko, wówczas należy niezwłocznie krzyknąć „Stop!” i rzucić się do ucieczki. Pod żadnym pozorem upiorna kobieta nie może nas złapać. Podobno Daruma najbardziej lubi skrywać się w ciemnych i mokrych miejscach, tak więc zaleca się ich unikać. Ważne również, by nie nadużywać frazy zatrzymującej upiornego demona – z każdym kolejnym wypowiedzeniem tych słów, będą one powstrzymywały Darumę krócej niż poprzednio.Nasza ucieczka przed Darumą musi zakończyć się przed północą – w przeciwnym razie zjawa opanuje sny swojej ofiary i sprawi, że ta już nigdy nie obudzi się z koszmarów. Jak więc ostatecznie uwolnić się od Darumy? Najpierw trzeba ją zobaczyć, a więc należy spojrzeć przez prawe ramię. Następnie uczestnik gry musi spojrzeć jej w oczy (a właściwie w oko…) i wypowiedzieć słowa „Daruma uwalniam cię” przy jednoczesnym wykonaniu ręką gestu, jakbyśmy za pomocą miecza przecinali powietrze.
Zakończenie gry nie jest jednak tak proste, jak się wydaje. Zjawa często jest bowiem z w stanie wyczuć, kiedy zamierzamy wyrzucić ją ze swojego domu. Może wówczas zwyczajnie się schować, utrudniając nam jej odnalezienie. Ponadto, jeżeli uda nam się ostatecznie pokonać Darumę i na fali adrenaliny będziemy chcieli zaprosić ją do gry ponownie, zastanówmy się nad tym dwa razy. W momencie rozpoczęcia kolejnej rozgrywki demon pojawi się dokładnie w tym samym miejscu, w którym zakończył ją ostatnim razem. Tym samym nasze szanse na ucieczkę będą mocno utrudnione. Odważysz się zagrać w tą paranormalną grę? Napisz w komentarzu! Nie ma ciula nie odważę się
Winda do innego wymiaru Powinieneś zagrać w "Windę do innego wymiaru"! należy wcisnąć specjalną kombinację przycisków, czyli 4-2-6-2-10-5. Gdy winda dotrze na piąte piętro, powinna dołączyć do nas tajemnicza kobieta. Jeśli tak się stanie, to znaczy, że rytuał zadziałał. Jeśli pragniemy dokończyć swoją podróż, należy nacisnąć 1. Widna pojedzie na 10 piętro, a my znajdziemy się w innym wymiarze. Jeśli chcemy przerwać, naciskamy jakikolwiek inny przycisk. Aby powrócić do swojego wymiaru, musimy użyć tej samej windy i zastosować taką samą kombinację. Aby rytuał zadziałał, należy podjąć się wyzwania w budynku, który ma co najmniej 10 pięter. Ważne jest też, byśmy byli sami. Pod żadnym pozorem nie można patrzeć na tą kobietę ani z nią rozmawiać. Jeśli na 10 piętrze zdecydujemy się wysiąść z windy, powinna zwrócić się nas naszym imieniem i zapytać „Dokąd idziesz?” – nie należy na to odpowiadać ani oglądać się za siebie.Odważysz się zagrać w tą paranormalną grę?
no teraz to już nie mam po co w nią grać, bo zaspoilerowałaś wszystko…..
GenshiOtaku
Blue baby, baby blue
…wiedziałam, że to wylosuję. Już w to grałam.
EnderEyeGirl
Blue baby, baby blue
.Wumuti.
"Blue baby, baby blue"
Nie. Grałam w różne paranormalne gry:
"Red door, yellow door, any other color door"
"Bloody Marry"
Wywoływałam duchy i jeszcze w jakąś z ołówkiem, ale nie pamiętam nazwy.
Oraz uczyłam się kinez XD
Edit: To miało nazwę "Charlie, Charlie challenge".
DarkGladiator
Daruma San
Podziękuję. A poza tym nie mam wanny.
_.MuchomorEKg._
Czerwone drzwi, żółte drzwi
Powinieneś zagrać w "Czerwone drzwi, żółte drzwi"!
Zasady są proste, ale wynik może być tragiczny, a przynajmniej tak twierdzą miejskie legendy. Jeden gracz jest przewodnikiem, a drugi podmiotem. Przewodnik siedzi na podłodze ze skrzyżowanymi nogami z poduszką na kolanach.
Podmiot będzie wtedy leżał na ziemi z głową na kolanach przewodnika i rękami uniesionymi do góry.
W tym momencie przewodnik powinien zacząć masować skronie badanego ruchem okrężnym, śpiewając w kółko „Czerwone drzwi, żółte drzwi, inne kolorowe drzwi”, do których dołączają świadkowie gry. Drzwi umysłu
Gdy podmiot wpadnie w trans, znajdzie się w swoim umyśle w pokoju iw tym momencie powinien opuścić ręce na podłogę, sygnalizując przewodnikowi i wszystkim świadkom, aby przestali śpiewać. W tym momencie osoba pełniąca rolę przewodnika zacznie zadawać badanemu pytania, aby skłonić go do opisania pokoju. Wszyscy świadkowie powinni milczeć, aby nie było słychać żadnego dźwięku poza głosem przewodnika i głosem podmiotu odpowiadającego na pytanie przewodnika. Odważysz się zagrać w tą paranormalną grę? Napisz w komentarzu!
.Wumuti.
@_.MuchomorEKg._ Na mojej koleżance zadziałało. Na mnie nie, bo się śmiałam XD
_.MuchomorEKg._
@.Panda_Seungri. :00
Slepe_oko
Charlie Charlie challenge
Powinieneś zagrać w "Charlie Charlie challenge"! Do grania potrzebne ci będą: kartka papieru i dwa ołówki. Na kartce narysuj duży znak „X”.
Oznacz ćwiartki: W czterech powstałych ćwiartkach napisz „Tak” (dwa razy) i „Nie” (dwa razy), tak aby naprzeciwko siebie były różne odpowiedzi.
Ustaw ołówki: Połóż dwa ołówki skrzyżowane na linii „X” w taki sposób, aby jeden mógł się swobodnie obracać.
Zacznij grę: Powiedz "Charlie, Charlie, jesteś tam?".
Zadaj pytanie: Gdy ołówki się zatrzymają, zadaj swoje pytanie.
Odczytaj odpowiedź: Obserwuj, czy górny ołówek obróci się, wskazując „Tak” lub „Nie”. Odważysz się zagrać w tą paranormalną grę? Napisz w komentarzu!
No… Jakby widziałam jak zipek to robił więc chyba nie muszę 😅 bo naprawdę bojé się duchów🙁 miałam już doczynienia z rzeczami paranienormalni
Cutiesn4ke
Tego potrzebowałam. Tysm za stworzenie quizu. Oczywiście leci do ulu
_Roseanne
• AUTOR@Wonyoung230 miło mi
Pawioskoczek2010
Daruma San
Powinieneś zagrać w "Daruma San"! Podczas kąpieli trzeba być skierowanym przodem do kranu oraz cały czas mieć zamknięte oczy – ważne, żeby przez cały czas przywoływania Darumy ich nie otwierać. Żeby zjawa rozpoczęła swój pościg, w trakcie mycia głowy uczestnik gry przez cały czas musi powtarzać słowa: „Daruma San upadła”. Gdy już zakończy tę czynność, w jego głowie powinna pojawić się wizja kobiety, która podczas wieczornej toalety poślizgnęła się i upadając prosto na kran, dokonała żywota. I teraz dopiero zaczyna robić się ciekawie.Po kilkakrotnym wypowiedzeniu tajemniczych słów powinniśmy wyczuć w wannie czyjąś obecność. A konkretnie postać, która pojawiła się tuż za naszymi plecami. Uwaga, nie wolno się wówczas odwrócić ani otwierać oczu. Teraz należy zadać spytać zjawę: „Dlaczego upadłaś w wannie?”. I podczas, gdy Daruma będzie zastanawiała się nad odpowiedzią, uczestnik gry musi pospiesznie opuścić swoją łazienkę i zamknąć drzwi. Dopiero wówczas można otworzyć oczy. Teraz, nie włączając żadnych świateł, uczestnik gry ma udać się do sypialni i iść spać. Prawdziwa gra rozpocznie się dopiero nad ranem.W momencie, kiedy po przebudzeniu otworzymy oczy zaczyna się nasza gra. Jej główną zasadą jest ucieczka przed Darumą najdłużej jak się da. Nie będzie to jednak prawdziwie morderczy wyścig – Daruma regularnie będzie pojawiała się w otoczeniu swojej ofiary i próbowała do niej zbliżyć. I na to właśnie nie można jej pozwolić. Dzień gry z Darumą będzie wyglądał jak zazwyczaj – z ta różnicą, że uczestnik rozgrywki będzie nieustannie wyczuwał wokół siebie czyjąś obecność. Gdy jednak się odwróci, nie ujrzy nikogo. Podobno jest jeden sposób na ujrzenie prawdziwego oblicza Darumy – można spojrzeć przez prawe ramię. Wówczas powinna nam się ukazać ciemna postać z jednym okiem.
Najważniejszą zasadą gry jest utrzymanie Darumy w odpowiedniej odległości od nas samych. Kiedy poczujemy, że zjawa znajduje się niebezpiecznie blisko, wówczas należy niezwłocznie krzyknąć „Stop!” i rzucić się do ucieczki. Pod żadnym pozorem upiorna kobieta nie może nas złapać. Podobno Daruma najbardziej lubi skrywać się w ciemnych i mokrych miejscach, tak więc zaleca się ich unikać. Ważne również, by nie nadużywać frazy zatrzymującej upiornego demona – z każdym kolejnym wypowiedzeniem tych słów, będą one powstrzymywały Darumę krócej niż poprzednio.Nasza ucieczka przed Darumą musi zakończyć się przed północą – w przeciwnym razie zjawa opanuje sny swojej ofiary i sprawi, że ta już nigdy nie obudzi się z koszmarów. Jak więc ostatecznie uwolnić się od Darumy? Najpierw trzeba ją zobaczyć, a więc należy spojrzeć przez prawe ramię. Następnie uczestnik gry musi spojrzeć jej w oczy (a właściwie w oko…) i wypowiedzieć słowa „Daruma uwalniam cię” przy jednoczesnym wykonaniu ręką gestu, jakbyśmy za pomocą miecza przecinali powietrze.
Zakończenie gry nie jest jednak tak proste, jak się wydaje. Zjawa często jest bowiem z w stanie wyczuć, kiedy zamierzamy wyrzucić ją ze swojego domu. Może wówczas zwyczajnie się schować, utrudniając nam jej odnalezienie. Ponadto, jeżeli uda nam się ostatecznie pokonać Darumę i na fali adrenaliny będziemy chcieli zaprosić ją do gry ponownie, zastanówmy się nad tym dwa razy. W momencie rozpoczęcia kolejnej rozgrywki demon pojawi się dokładnie w tym samym miejscu, w którym zakończył ją ostatnim razem. Tym samym nasze szanse na ucieczkę będą mocno utrudnione. Odważysz się zagrać w tą paranormalną grę? Napisz w komentarzu! Nie ma ciula nie odważę się
mlody_rastafari
Winda do innego wymiaru
Powinieneś zagrać w "Windę do innego wymiaru"! należy wcisnąć specjalną kombinację przycisków, czyli 4-2-6-2-10-5. Gdy winda dotrze na piąte piętro, powinna dołączyć do nas tajemnicza kobieta. Jeśli tak się stanie, to znaczy, że rytuał zadziałał. Jeśli pragniemy dokończyć swoją podróż, należy nacisnąć 1. Widna pojedzie na 10 piętro, a my znajdziemy się w innym wymiarze. Jeśli chcemy przerwać, naciskamy jakikolwiek inny przycisk. Aby powrócić do swojego wymiaru, musimy użyć tej samej windy i zastosować taką samą kombinację. Aby rytuał zadziałał, należy podjąć się wyzwania w budynku, który ma co najmniej 10 pięter. Ważne jest też, byśmy byli sami. Pod żadnym pozorem nie można patrzeć na tą kobietę ani z nią rozmawiać. Jeśli na 10 piętrze zdecydujemy się wysiąść z windy, powinna zwrócić się nas naszym imieniem i zapytać „Dokąd idziesz?” – nie należy na to odpowiadać ani oglądać się za siebie.Odważysz się zagrać w tą paranormalną grę?
no teraz to już nie mam po co w nią grać, bo zaspoilerowałaś wszystko…..
_Roseanne
• AUTOR@mlody_rastafari Musiałam wyjaśnić o co kaman. Możesz zagrać w nią dla dreszczyku emocji
sonus
o kurde