•Kreator• Stwórz siebie w świecie Fantasy!

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Quiz w Poczekalni. Zawiera nieodpowiednie treści? Wyślij zgłoszenie
xXAmoixX_YT
xXAmoixX_YT
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 42

.Laris.

.Laris.

Serio?🙄

Odpowiedz
1
xXAmoixX_YT

xXAmoixX_YT

•  AUTOR
Odpowiedz
2
.Laris.

.Laris.

@xXAmoixX_YT serio nie mogłaś dać wyobraźni i dać wszystkim cuś innego?

Odpowiedz
2
xXAmoixX_YT

xXAmoixX_YT

•  AUTOR

@GalaksiSchadow nie chcę mi się XD mam jesscze kanał na YT do Opieki

Odpowiedz
2
.Laris.

.Laris.

Odpowiedz
2
xXAmoixX_YT

xXAmoixX_YT

•  AUTOR

@GalaksiSchadow XD gacha life no oczywiście xD
Ale nazwa to:
• XxAmøixX •

Odpowiedz
2
.Laris.

.Laris.

@xXAmoixX_YT yhm gacha… Spoko

Odpowiedz
2
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Uhm, używasz GachaLife, a tutaj się wydaje jakbyś się brzydziła nim kompletnie mimo wszystko.

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Bardzo rzadko w to gram iż powodu nudy i braku Wi-Fi

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Jednakże mimo ”rzadkości” grania w ową rzecz, nadal korzystasz.

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Jak masz jakiś problem to mogę wylogować?

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow W sensie?

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Chciałam tylko powiedzieć że, nie brzydzę się gachą lecz to już się robi nudną grą… Oczywiście nadal ją lubię aczkolwiek nie jest moją ulubioną grą…

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Chyba źle mnie rozumiesz, trochę dziwne to, że mimo użytku z tego posługujesz się słownictwem jakbyś po prostu tym pomiatała. Rozumiem, że każdy ma inne preferencje, jednakże trochę mnie dziwi owa postawa. ;d Lecz na spokojnie.

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Nie rozumiem

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Lubisz GachaLife, jak przed chwilą ujęłaś, jednakże nie jest to twoja ulubiona gra. Jednakże mimo użytku itp. stosujesz słownictwo trochę jakbyś pomiatała tą grą. Czy teraz jest zrozumiała owa sytuacja? ;d

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Jak pomiatam?

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Inne określenie, po prostu traktujesz to jakbyś właściwie gry całkowicie nie lubiła w pewnym sensie. Mój słownik raczej nie sięga aż tylu słów by to ładnie i profesjonalnie wytłumaczyć.

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. No dobra lubię gachę jest to spoko gra!

Odpowiedz
2
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Nie chodziło mi o to byś wypisywała teraz takowe rzeczy, że to super gra jeśli tak nie sądzisz. Tu chodzi po prostu o zastosowanie następnym razem odrobinę innego słownictwa w stosunku tej gry, lub po prostu nie odpowiadanie dalej. ;d

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. No ale serio, jak tak teraz pomyśle to gacha jest super grą!
Przepraszam jeśli uraziłam cię, moją głupizną…

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Przecież nie uraziłaś mnie tym tylko zwracam uwagę na taki detal, że mimo użytku posługujesz się w słownictwie tak, jakbyś tego KOMPLETNIE nie lubiła, bo mimo wszystko trochę to nadal lubisz a nawet korzystasz do czasu. Nie chodziło mi o nazwanie tej gry super bo ja ją preferuje, a ty nie. Tylko o inne słownictwo wobec tego innym razem lub udzielenie się inaczej. ;d

Odpowiedz
1
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Jednak myślę że uraziłam iż chyba uwielbiasz tą grę……….

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Nie uraziłaś powtarzam po raz kolejny, przecież każdy ma inne preferencje co do gier. To, że zwróciłam uwagę, nie ma sądzić, że masz od razu uwielbiać tą grę bo jest fajna/etc. Bo ciebie może zanudzać, przecież każdy ma inny gust. Po prostu chciałam byś nie wyrażała się tak wobec tej gry skoro ją lubisz- bo w sumie z niej korzystasz, a tutaj wyglądało, jakbyś jej nie lubiła. Co przysporzyć może trochę błędnych myśli.

Odpowiedz
1
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Dobrze postarał się, aby te komentarze nie wyglądały jak bym jej nienawidziła bo jest spoko i naprawdę fajnie jest obejrzeć dobre Mini Movie!

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow To jest zrozumiałe, że GachaLife raczej nie ma jakiś urozmaiconych gier, a tym bardziej do wymagających użytkowników internetu by ich coś zachwyciło musi coś takowego być, dla niektórych to tylko pożyteczne do robienia postaci, dla niektórych fajna gra, jednakże nie nagrywają, a nie którzy po prostu robią filmy na tym z pasji. GachaLife ma swoje plusy jak i minusy. A każdy ”fandom”, chociażby nie wiem czy mogę nazwać, że ktoś należy do ”fandomu” GachaLife, czy właściwie takowe coś istnieje, jednakże znajdą się osoby co psują takową rozrywkę normalną przysparzając jakieś dziwne sceny/screeny/filmy/ etc.

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Ok, koniec tematu? (xD)

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Owszem. Już dosyć się rozpisałam na temat tego, mimo, że mogłam krócej.

Odpowiedz
1
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. XD wracamy do normalnej Any i Galaksi😅

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Huh, a Husky nowa to uciekła :0?

Odpowiedz
1
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Kaszel* Husky

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Jak się pomylisz to piszesz Kaszel* i że nic tam nie było…. XD

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Tylko, że ja napisałam chyba dobrze X’D…?

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Bardzo dobrze XDDD

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

Odpowiedz
1
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Płaczemy?

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow Oczywiście
*płacze z nieznanych powodów* X’D

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. Ojejku chusteczkę? (xD)

Odpowiedz
1
.Anashio.

.Anashio.

@GalaksiSchadow T-Tak oczywiście poproszę!

Odpowiedz
.Laris.

.Laris.

@.Anashio. *wywala na Anashio* proszę

Odpowiedz
1
GachaTV

GachaTV

Odpowiedz

Nowe

Popularne

Kategorie

Powiadomienia

Więcej