Czy zgadniemy ile masz lat na podstawie Twoich nawyków?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.

Komentarze sameQuizy: 305

koszmarka213

koszmarka213

20-25 lat

Pudło. 12. Ale jak na dziecko/nastkę mam nietypowe przyzwyczajenia :D

Odpowiedz
_Aiwilo_

_Aiwilo_

20-25 lat
Na podstawie Twoich nawyków możemy stwierdzić, że masz od 20 do 25 lat! Czy zgadliśmy? Daj nam znać w komentarzu. I pamiętaj, że w każdym wieku możesz się świetnie bawić i wspaniale przeżywać swoje życie!

Mam 14 lat xd

Odpowiedz
Ninja_of_Wind

Ninja_of_Wind

Na podstawie Twoich nawyków możemy stwierdzić, że masz od 17 do 19 lat! Czy zgadliśmy? Daj nam znać w komentarzu. I pamiętaj, że w każdym wieku możesz się świetnie bawić i wspaniale przeżywać swoje życie!

Gówno prawda, mam 13 lat xD

Odpowiedz
Ink_Sans

Ink_Sans

17-19 lat
Na podstawie Twoich nawyków możemy stwierdzić, że masz od 17 do 19 lat! Czy zgadliśmy? Daj nam znać w komentarzu. I pamiętaj, że w każdym wieku możesz się świetnie bawić i wspaniale przeżywać swoje życie!
Nie, jestem młodsza XD

Odpowiedz
1
fangirl1000

fangirl1000

to samo inki :3

Odpowiedz
aniaxa

aniaxa

20-25 lat
Na podstawie Twoich nawyków możemy stwierdzić, że masz od 20 do 25 lat! Czy zgadliśmy? Daj nam znać w komentarzu. I pamiętaj, że w każdym wieku możesz się świetnie bawić i wspaniale przeżywać swoje życie!
Xd mam 13. I tylko 6 książek w ciągu całego roku?! Ja czytam 100-200

Odpowiedz
Ink_Sans

Ink_Sans

@aniaxa seriooo aż tyle czytasz ja nawet lektur nie czytałam XD a o dziwo miałam zawsze 5 lub 4

Odpowiedz
aniaxa

aniaxa

@Ink_Sans około. To taka zwykła średnia. Ale serio niektóre lektury są do d… w sensie do bani

Odpowiedz
koszmarka213

koszmarka213

@aniaxa zgadzam się. Ja tak jeszcze nie miałam, chociaż jak będę przerabiać Pana Tadeusza, to książka poleci przez okno :) (też sporo czytam, chociaż trochę mniej niż sto XD)

Odpowiedz
Nie_Warta_Uwagi

Nie_Warta_Uwagi

17 – 19
Nie xDDD

Odpowiedz
Aevia

Aevia

17-19 lat
Na podstawie Twoich nawyków możemy stwierdzić, że masz od 17 do 19 lat! Czy zgadliśmy? Daj nam znać w komentarzu. I pamiętaj, że w każdym wieku możesz się świetnie bawić i wspaniale przeżywać swoje życie!
Zgadza się. :D

Odpowiedz
EmikaK

EmikaK

17-19
Mam mniej xDD

Odpowiedz
RainbowQueen

RainbowQueen

17-19 lat
Na podstawie Twoich nawyków możemy stwierdzić, że masz od 17 do 19 lat! Czy zgadliśmy? Daj nam znać w komentarzu. I pamiętaj, że w każdym wieku możesz się świetnie bawić i wspaniale przeżywać swoje życie!
Mam mniej lat!

Odpowiedz
zuziolekkk

zuziolekkk

10-13
Jestem starsza :P

Odpowiedz
home
Nowe
trending_up
Popularne
dashboard
Kategorie

Powiadomienia

Więcej