Stwórz swoje pierwsze mieszkanie!

Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
Ejjeyspl Ejjeyspl
Napisz wpis
Cześcionko! Jestem Ejjeyspl i mam zamiar prowadzić tu konto (wiwaty teraz) i mam wielkom nadzieje, że się wam moje quizy... Czytaj dalej

Komentarze sameQuizy: 42

Patrishia123

Patrishia123

Myślałam, że pokaże mi się to mieszkanie :( Ale i tak fajny quiz :)

Odpowiedz
Ania.R

Ania.R

Fajny quiz naprawdę; )

Odpowiedz
AmiGamiSQ

AmiGamiSQ

Super bardzo mi się podoba inni mogą to negatywnie komentować ale według mnie spoko quiz😀

Odpowiedz
1
Ejjeyspl

Ejjeyspl

•  AUTOR

@AmiGamiSQ Dzięki! Wspierasz do działania!😀

Odpowiedz
MPKkrakow123

MPKkrakow123

moje pierwsze mieszkanie urządzę w swoim stylu czyli stylu PRL

Odpowiedz
_Alicja_Black_

_Alicja_Black_

Ej ewa ( dobrze ? 😂 ) ci ludzie są jacyś głupi chyba 😂😂 ja czekam aż oni zrobią taki quzi i przestaną komentować innych czego to on nie zrobił. Quzi jest super ale lepszy by był gdybyś dodała tą opcję zamieszkaj z ćmą, wirusem i Waldrmarem. Tak wgl też dodałam nowy quzi a ty go nie rozwiązałaś!

Odpowiedz
2
Ejjeyspl

Ejjeyspl

•  AUTOR

@_Alicja_Black_ Nie miałam kiedy Alicjo. Przykro mi (udawany smutek) *ociera niewidzialną łzę z oka…

Odpowiedz
1
_Alicja_Black_

_Alicja_Black_

@Ejjeyspl to zrób teraz 😁😁

Odpowiedz
1
Ejjeyspl

Ejjeyspl

•  AUTOR

@_Alicja_Black_ ZROBIŁAM!!!

Odpowiedz
1
oxygen6

oxygen6

Bardzo fajny pomysł na quiz, zawsze będzie ktoś kto będzie narzekać, ale mi się bardzo podobał

Odpowiedz
Ejjeyspl

Ejjeyspl

•  AUTOR

@oxygen6 dzięki serdeczne! Jak się podoba to możesz zaobserwować mój profil! :)

Odpowiedz
LunatheLuna

LunatheLuna

Brawo, stworzyłeś swoje pierwsze mieszkanie! No sorki ale kiepskie

Odpowiedz
sweet2

sweet2

Będę orginalna i powiem: GENIALNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nie przejmuj się ty co pisż inni

Odpowiedz
Natalia_Dzilinska

Natalia_Dzilinska

A mieszkanie to gdzie? słabe…

Odpowiedz
Madame_Pepsi

Madame_Pepsi

@Natalia_Dzilinska Nie rozumiesz że nie mogła zrobić tylu wyników. Byłoby to niemożliwe. Spójrz na komentarz na dole. To miała być TWOJA IDEA. A nawet gdyby zrobiła te odpowiedzi to pewnie by coś nie pasowało.
Więc zanim kogoś zhejtujesz, pomyśl…

Odpowiedz
Madame_Pepsi

Madame_Pepsi

Nie przejmuj się komentarzami typu „słabe”…
Myślę że quiz jest nawet dobry. Pewnie trudne jest znalezienie zdjęć z wnętrzami KAŻDEGO pokoju. Byłoby ich pewnie z tysiąc. Nie rozumiem waszego bólu d**y.
Quiz według moderatorów zasługiwał na główną. Uszanujcie to. Pewnie bardzo się starała.
MAM POMYSŁ JAK WYKORZYSTAĆ WYNIK
Przejrzyj odpowiedzi jeszcze raz. Zapisz sobie gdzieś. Gdy będziesz planował własne mieszkanie zawsze możesz zajrzeć.
Więc ci którzy piszą „słabe” po prostu nie mają wyobraźni. 💔

Odpowiedz
2
Ejjeyspl

Ejjeyspl

•  AUTOR

@Madame_Pepsi POCIESZASZ! Serio nie umiem zrobić tak skomplikowanej plątaniny wyników i mieszkań takich znaleźć bo to przecież podkreślam TWOJA IDEA mieszkania. Skąd ja mam wiedzieć co się rodzi w waszych głowach. Naprawdę I❤Jezus ale I’m not Jezus. Dzięki Madame

Odpowiedz
Madame_Pepsi

Madame_Pepsi

[Komentarz usunięty przez użytkownika]

Odpowiedz
Madame_Pepsi

Madame_Pepsi

Uwierz. Nikt by tego nie zrobił.

Odpowiedz
Madame_Pepsi

Madame_Pepsi

A nawet gdybyś zrobiła już te wyniki, to byłyby komentarze w stylu ” Przecież moja komoda miała być niebieska!!!!” Pod każdym quizem tego typu tak jest. Ale dzieci nie rozumieją, że to tylko zabawa i mają ból d**y.
😉

Odpowiedz
home
Nowe
trending_up
Popularne
dashboard
Kategorie

Powiadomienia

Więcej