Czy byłbyś dobrym trenerem reprezentacji?

Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.
Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Napisz do nas.
KrolikJadwinia KrolikJadwinia
Zobacz profil

Komentarze sameQuizy: 18

NatiCandy88

NatiCandy88

Tak!
Tak, nadawałbyś się na trenera reprezentacji! Posiadasz dużą wiedzę na temat piłki nożnej i potrafisz poradzić sobie w sytuacjach awaryjnych lub gdy Twoim zawodnikom jest źle.
Heh, fajny Quiz Ale Nawałka jest Lepszy :p XD

Odpowiedz
Prosty_Ziom

Prosty_Ziom

Tak!
Tak, nadawałbyś się na trenera reprezentacji! Posiadasz dużą wiedzę na temat piłki nożnej i potrafisz poradzić sobie w sytuacjach awaryjnych lub gdy Twoim zawodnikom jest źle.

Odpowiedz
1

quizoqy_mistrz

ale super quiz Jadwiniu

Odpowiedz
KrolikJadwinia

KrolikJadwinia

•  AUTOR

@quizoqy_mistrz 😂😂😂😂😂😂

Odpowiedz

Katarzyna_Ewa

fajny quiz Jadwinia!

Odpowiedz
KrolikJadwinia

KrolikJadwinia

•  AUTOR

@Katarzyna_Ewa 😂😂😂😂

Odpowiedz
MaLima

MaLima

Tu NIC nie było o strategii gry, tylko o tym, jak bardzo by się naciskało na drużynę. To nie tylko o to chodzi w trenowaniu.

Odpowiedz

quizoqy_mistrz

@MaLima nie znasz się, ten quiz jest doskonały

Odpowiedz
Baca32

Baca32

Tak

Odpowiedz
KrolikJadwinia

KrolikJadwinia

•  AUTOR

@Baca32 👌👍

Odpowiedz
Kamilabrylancik

Kamilabrylancik

@krolikjadwinia super quiz!
Miłej nocki!😎🌌🌌🌌🌃🌃🌃🌆🌆🌆🌄🌄🌅🌅🌇🌇

Odpowiedz
KrolikJadwinia

KrolikJadwinia

•  AUTOR

@Kamilabrylancik dzięki i dobranoc!

Odpowiedz
Kamilabrylancik

Kamilabrylancik

@KrolikJadwinia 😁😁😁😁😁😁

Odpowiedz
Kamilabrylancik

Kamilabrylancik

Nie!!!…
To dobże

Odpowiedz
KrolikJadwinia

KrolikJadwinia

•  AUTOR

@Kamilabrylancik jeśli uważasz, że to dobrze to spoko…

Odpowiedz
Kamilabrylancik

Kamilabrylancik

@KrolikJadwinia no… ja bym nie chciała być trenerką… nie wiem jak ty😊

Odpowiedz
KrolikJadwinia

KrolikJadwinia

•  AUTOR

@Kamilabrylancik to nie jest mój wymarzony zawód ale też nie znienawidzony więc wybieram odpowiedź „nie do końca”

Odpowiedz
Kamilabrylancik

Kamilabrylancik

Odpowiedz
home
Nowe
trending_up
Popularne
dashboard
Kategorie

Powiadomienia

Więcej