Hopeless885 399

Hopeless885

imię: Daria

5826

Ulubieni

Hopeless885 nie ma ulubionych autorów

Zaloguj się, aby dodać nowy wpis.

Twoja_Misia_

Twoja_Misia_

@Hopless885
Cześć ;-)
Masz ostatnio coraz lepsze quizy, widzę, że „wyszłaś z mody” i postanowilaś zająć się trochę serialami i modelingiem. No fajnie, fajnie <3
Zajrzysz w wolnej chwili na któryś z moich quizow? Głupio tak prosić, ale juz taka jestem – robie głupie rzeczy ;

Odpowiedz
1
Hopeless885

Hopeless885

•  AUTOR

Pomysły po prostu mi się skończyły 😕
Trochę mniej czasu już tu spędzam, mam wrażenie że średnia wieku użytkowników samequizy.pl jest 13> , a ja jestem juz trochę starsza 😂 i nie mam nawet z kim podyskutować . I z resztą jak sama zauważyłaś – lubię modę, trendy a tutaj króluje zupełnie inna tematyka.
Już zaglądam do Ciebie 💖

Odpowiedz
1
Twoja_Misia_

Twoja_Misia_

@Hopeless885 Jej, dzięki <3 Ogólnie nie jestem za takim "promowaniem się", ale…
Mam nadzieje, że ze mną akurat dobrze Ci się gada, chociaż w tematach mody jestem totalnym przegrywem ;-)
Wkurza mnie ostatnio ta stronka. Wydaje mi się ( chociaż mi się wiele rzeczy wydaje xD ), że tworzę całkiem ciekawe quizy, a one i tak tylko siedzą w poczekalni :/

Odpowiedz
1
Hopeless885

Hopeless885

•  AUTOR

A mnie się wydaje że ta strona kompletnie się nie rozwija :/
Nie wiem jak Ci pomóc, może spróbuj dodawać ciekawsze zdjęcia ? Ja używam do tego pinterest

Odpowiedz
1
Twoja_Misia_

Twoja_Misia_

@Hopeless885 Oki, na pewno spróbuję ;-) Robię quizy na telefonie i średnio mam dostęp do komputera, dlatego są takie… dziękuję za wszystko, bo ciągle mi pomagasz <3

Odpowiedz
1
Hopeless885

Hopeless885

•  AUTOR

Ja też robię na tel 💪

Odpowiedz
1
Park-Linowy

Park-Linowy

Mam mało obserwujących :(

Odpowiedz
Hopeless885

Hopeless885

•  AUTOR

Niestety nic na to nie poradzę :(

Odpowiedz
PaletkaCoulour22x

PaletkaCoulour22x

Weźmiesz udział w moim konkursie?

Odpowiedz
1
Maggiki

Maggiki

Zapraszam na moje quizy :’) (sorki za reklamę, ale muszę się jakoś „wybić”)

Odpowiedz
laurkajulka

laurkajulka

no niewszystko wtym qizie jest idealne😕🗑🗑

Odpowiedz